عملیات جدید ارتش عراق علیه داعش آغاز شد

عملیات جدید ارتش عراق علیه داعش آغاز شد
يکشنبه 31 فروردين 1393 - 13:13

نیروهای عراقی عملیات گسترده‌ای را علیه گروه موسوم به "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) در استان الانبار این کشور آغاز کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، استانداری الانبار اعلام کرد که این عملیات گسترده نظامی علیه عناصر داعش در منطقه الحمیره در جنوب شهر الرمادی آغاز شده است.
"مصطفی احمد العرسان" معاون استاندار الانبار در امور اداری گفت: نیروهای امنیتی عراق صبح امروز یکشنبه عملیات گسترده ای را در منطقه الحمیره برای از بین بردن عناصر گروه تروریستی داعش آغاز کردند چرا که این منطقه مرکز اصلی گروه داعش به شمار می رود.
وی افزود: هدف از این عملیات قطع امداد رسانی به عناصر گروه داعش است، تا نیروهای امنیتی بتوانند سایر مناطق رمادی را از گروهک های تروریستی آزاد و پاکسازی کنند.
استان مرزی الانبار به مرکزیت شهر الرمادی از 21 دسامبر سال 2013 میلادی شاهد عملیات نظامی تا مرزهای اردن و سوریه است. در این عملیات یگان های نظامی وبالگردهای هجومی به همراه افراد عشایر، برای تعقیب عناصر داعش شرکت دارند.
در این عملیات تاکنون دهها عضو گروه داعش به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند. نیروهای عراقی همچنین شماری از عناصر این گروه را بازداشت یا بیرون رانده اند.
این نیروها همچنین کنترل اکثر مناطق استان الانبار را بدست گرفته اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها