روش تروریستها برای کند کردن ارتش سوریه در حمص + فیلم

يکشنبه 31 فروردين 1393 - 14:17

عملیات ارتش سوریه در بخش قدیمی شهر حمص به منظور پاکسازی کامل آن از گروههای مسلح ادامه دارد، عناصر مسلح هم در مقابل برای کند کردن پیشروی نیروهای ارتش به هر جنایتی دست می زنند.

خانم "رؤی العلی" خبرنگار شبکه العالم روز یکشنبه از حمص گزارش داد: ارتش و نیروهای دفاع ملی سوریه اخیرا در محله باب هود پیشروی کرده، و بخش بزرگی از این منطقه را به کنترل خود درآوردند. افراد مسلح هم در مقابل برای کند کردن پیشروی ارتش سوریه، مناطق مسکونی را گلوله باران می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: حملات خمپاره ای عناصر مسلح به محله‌های السبیل و الزهرا، به ویرانی چند خانه‌ و کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان سوری منجر شد. گروههای مسلح به طور روزانه منطقه عکرمه و دیگر مناطق مسکونی را گلوله باران می کنند.
یک شهروند سوری به خبرنگار العالم گفت: افراد مسلح به پیشروی ارتش سوریه درهر یک از مناطق شهر حمص با گلوله باران و منفجر کردن خودروهای بمبگذاری، پاسخ می دهند.
خبرنگار العالم در ادامه تأکید کرد: بزرگترین انفجار در محله کرم اللوز بود که در آن دو خودرو در یک خیابان منفجر شد، و بر اثر آن شمار زیادی از شهروندان سوری جان خود را از دست دادند.
یکی از شهروندان سوری با اشاره به اقدامات گروههای مسلح در منفجر کردن خودروها و حمله به مناطق مسکونی، گفت: هدف این افراد مسلح درهم شکستن پایداری ما است، اما ما استوار و پا برجا هستیم و آنها مشتی افراد بی ارزش هستند.
درسایه این وضعیت، کمیته های امنیتی و محلی در شهر حمص با کشیدن حصار امنیتی در اطراف محله ها و ایجاد ایست و  بازرسی و استفاده از تجهیزات کشف مواد منفجره، تلاش می کنند با حملات تروریستی مقابله کنند.
انتقام جویی افراد مسلح از شهروندان سوری درمقابل هرگونه پیشروی ارتش سوریه همان شیوه ای است که آنها از آغاز بحران در این کشور در دستور کار خود قرار داده اند.
MKH-18-11:54

پربیننده ترین خبرها