قطر و عربستان از کدام نامزدها در عراق حمایت می‌کنند

قطر و عربستان از کدام نامزدها در عراق حمایت می‌کنند
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 10:34

فرماندار شهر "خالص" در استان "دیاله" عراق، برخی نمایندگان مجلس را از "داعش" خطرناکتر دانست و از حمایت مالی قطر و عربستان از برخی نامزدها در انتخابات آتی پارلمانی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عدی الخدران" اظهار داشت: برخی نمایندگان استان دیاله حتی از داعش هم برای این استان خطرناکتر هستند، زیرا آنان نماینده طرح فتنه انگیزی، تجزیه، خون ریزی، خشونت و تخریب هستند و مدارک بسیاری هم در این زمینه وجود دارد.
الخدران در مصاحبه با شبکه عراقی "سومریه نیوز"، عربستان و قطر را حامی این دسته از نمایندگان دانست و گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، حمایتهای مالی قطر و عربستان در حال سرازیر شدن برای حمایت از بعضی از نامزدها (در انتخابات آتی پارلمانی) است؛ تا این افراد ابراز کسانی باشند که به دنبال ضربه زدن به عراق هستند.
وی ادامه داد: بررسی‌های صورت گرفته درباره این حمایتهای مالی نشان می‌دهد که مبالغ هنگفتی به هدف تضمین ورود برخی نامزدها به مجلس آتی، صرف شده است.
الخدران هشدار داد: موافقت با نامزد شدن کسانی که به اقدامات تروریستی و فساد مالی متهم هستند، اشتباه بزرگی است؛ ولی این مسأله به قوه قضائیه مربوط است.
الخدران خاطرنشان کرد: رسیدن افراد فاسد و متهمان به تروریسم به مجلس موجب ادامه کشمکشها در استان دیاله می‌شود، زیرا این کشمکشها بین خیر و شر است.

پربیننده ترین خبرها