پنج ساعت پرواز در دمای منفی 40 درجه!

پنج ساعت پرواز در دمای منفی 40 درجه!
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 16:58

کارکنان خدمات زمینی فرودگاه مایوی هاوایی، پس از فرود هواپیما با دیدن نوجوانی که از روی چرخ هواپیما پایین پرید و بر روی باند شروع به راه رفتن کرد، شگفت‌زده شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، یک نوجوان شانزده ساله آمریکایی با پنهان شدن در محفظه چرخ هواپیما، مسیر پرواز پنج ساعته از کالیفرنیا تا هاوایی را طی کرده و زنده مانده است.

در گزارش ها آمده است که این نوجوان آمریکایی پس از فرار از خانه و عبور از دیوار فرودگاه، خود را به نزدیکترین هواپیما رسانده و در محفظه چرخ هواپیما پنهان شده است. به گفته مسؤولان فرودگاه، تنها شیء همراه این نوجوان ماجراجو، یک "شانه" بوده است.

پس از نشستن پرواز شماره 45 خطوط هوایی "هاوایی ایرلاین" از سن خوزه کالیفرنیا در فرودگاه جزیره مایوی، کارکنان باند پرواز متوجه حضور وی شدند.

مسئولان خطوط هوایی هاوایی ایرلاین تاکید کردند که این نوجوان در اغلب ساعات پرواز، بیهوش بوده و از اینکه توانسته است بر فراز اقیانوس آرام، در محفظه چرخ هواپیما و در ارتفاع 38 هزار پا با دمای دست کم منفی 40 درجه سانتیگراد زنده بماند، اظهار شگفتی کردند.

شرکت هواپیمایی هاوایی ایرلاین در بیانیه ای افزود: اولین مسئله سلامتی این نوجوان است که به طرز ناباورانه ای خوش شانس بوده و توانسته جان سالم به در برد.

در بیانیه این شرکت هواپیمایی آمده است که اقدام لازم برای تحقیق درباره این واقعه از مبدا این پرواز در حال انجام است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها