13 کشته در حمله تروریستی در استان واسط عراق

13 کشته در حمله تروریستی در استان واسط عراق
دوشنبه 1 ارديبهشت 1393 - 18:16

العالم -در اثر یک حمله تروریستی که با خودروی بمب‌گذاری شده در پست بازرسی پلیس منطقه الصویره در استان واسط عراق صورت گرفت، دست‌کم 13 نفر کشته و بیش از 30 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش شبکه خبری العالم، منابع پلیس عراق اعلام کردند که حمله مزبور،  حدود ساعت 11 صبح امروز (دوشنبه) به وقت محلی روی داده و آمار قربانیان این حادثه را تایید کردند.

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع امنیتی و پزشکی در بغداد گزارش داد: امروز همچنین در اثر یک حمله انتحاری با کمربند انفجاری که در مرکز بعقوبه در شرق بغداد انجام شد، یکی از عابران مجروح شد.

بر اساس این گزارش، حمله مسلحانه تروریست ها با یک خودروی شخصی در خیابان اصلی در اللطیفیه در جنوب بغداد نیز یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

در موصل در شمال عراق نیز عامل انتحاری سوار بر یک خودروی بمب گذاری شده، در نزدیکی پست بازرسی پلیس در جنوب تلعفر در 80 کیلومتری غرب موصل، خود را منفجر کرد.

این خشونتها در عراق در حالی صورت می گیرد که این کشور در آستانه انتخابات پارلمانی می باشد که قرار است در 30 آوریل جاری برگزار شود.

 بنا به آماری که خبرگزاری فرانسه تهیه کرده، از آغاز سال 2014 تاکنون  2 هزارو 700 نفر در خشونت های سراسر عراق کشته شده اند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها