بازگشت قریب الوقوع رییس جمهور عراق پس از بهبودی

بازگشت قریب الوقوع رییس جمهور عراق پس از بهبودی
سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 - 13:52

استاندار کرکوک تاکید کرد که "جلال طالبانی" رییس‌جمهور این کشور به دنبال بهبودی، به زودی به کشور بازخواهد گشت.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم ، "نجم الدین عمر کریم" با تاکید براین که غیبت طالبانی وضعیت عراق را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: زمان بازگشت رییس جمهور عراق را تیم پزشکی او اعلام خواهد کرد.
استاندار کرکوک اظهارداشت: من همواره با تیم پزشکی‌ رییس جمهور در ارتباط هستم و آنها اعلام می‌کنند که خطری رییس‌جمهور را تهدید نمی کند و اکنون طالبانی با تماسهای مستقیم با من و خانواده‌اش همه تحولات عراق را پیگیری می‌کند.
نجم الدین گفت: تیم پزشکی طالبانی در گزارشی که به زودی ارایه خواهد کرد، زمان این بازگشت را اعلام می‌کند.
استاندار کرکوک بااشاره به اینکه رییس جمهور همه اوضاع سیاسی را در عراق از جمله انتخابات پارلمانی پیگیری می کند، افزود: وی منتظر نتایج انتخابات پارلمانی و پیروزی حزب اتحاد میهنی کردستان در کرکوک است.
به گزارش سومریه نیوز، پزشک مخصوص طالبانی قبلا اعلام کرده بود که وی در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری عراق برای بار سوم کاندید نخواهد شد.
اتحاد میهنی کردستان، در 13 آوریل 2014 گزارش هفتگی درباره سلامت جلال طالبانی، رییس جمهور بیمار عراق را خواستار شد و تاکید کرد که معقول و منطقی نیست چنین اطلاعاتی را از شهروندان مخفی نگه داشت.
پایگاه اطلاع رسانی اتحاد میهنی کردستان عراق در سوم آوریل سال جاری، تصاویر جدیدی از جلال طالبانی را که گفته شده در تعطیلات نوروز امسال در برلین گرفته شده است، منتشر کرد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها