سرقت ادبی ارتش آزاد از پدر رئیس جمهور سوریه ! + عکس

سرقت ادبی ارتش آزاد از پدر رئیس جمهور سوریه ! + عکس
چهارشنبه 3 ارديبهشت 1393 - 13:43

گروه مسلح موسوم به "ارتش آزاد" درمناطق تحت تسلط خود در سوریه، سخنان و آموزه های پدر رئیس جمهور سوریه را تدریس می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در تصاویر منتشر شده از یکی از درس های کتاب چهارم ابتدایی که توسط "ارتش آزاد" منتشر شده، سخنان "حافظ اسد" به چشم می خورد البته طبیعتا بدون اشاره به صاحب اصلی این سخنان.  

رئیس جمهور فقید سوریه در این جمله گفته است: «شهدا شریف‌ترین انسان های جهان و بزرگوارترین آنها در میان بشریتند» .
حافظ اسد  از سال 1970 تا 1971 سمت نخست وزیری و سپس تا سال دو هزار میلادی مسئولیت ریاست جمهوری و دبیر کل حزب بعث سوریه را برعهده داشت.
وی سیاست آشتی جویانه‌ای را با کشورهای عربی دنبال می کرد و خواهان اتحاد کشورهای عربی و اسلامی در برابر دشمنان خارجی بود. وی در جنگ تشرین بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی توانست بخش هایی  بلندیهای جولان را آزاد کند.

سخنانی از حافظ اسد:
کشور و مهین عزیز و ارزشمند است. وطن سرافراز و پایدار است زیرا وطن همان ذات ماست و همه ما باید این واقعیت را درک کنیم. بنابراین، باید با تمام وجود به میهن و وطن عشق ورزید. کشور و سرزمین ما باید تنها معشوق ما باشد که هیچ عشقی و معشوقی همطراز و هم سطح آن نباشد. زندگی و هستی برای انسان بدون وطن و سرزمین بی معناست. ما جنگ طلب و به دنبال ویرانگری نیستیم بلکه از خود در برابر جنگ طلبان و ویرانگران دفاع می کنیم. شهدا شریف‌ترین انسان های جهان و بزرگوارترین آنها در میان بشریت اند.

عناصر مسلح، این جملات را در کتابهایشان به نقل از خود و بدون اشاره به صاحب اصلی آنان یعنی "حافظ اسد" چاپ کرده اند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها