ناگفته‌هایی درباره کشته‌شدن دو بحرینی در انفجار مرموز

ناگفته‌هایی درباره کشته‌شدن دو بحرینی در انفجار مرموز
پنج‌شنبه 4 ارديبهشت 1393 - 18:21

المقشع (العالم) – انفجار خودرو و کشته شدن دو تن از اهالی "مقشع" بحرین که گفته می شود تحت تعقیب نیروهای امنیتی آل خلیفه بودند، سئولات بسیاری را برانگیخته است. پدر یکی از این دو جوان، در مصاحبه با العالم مطالب مهمی را در این زمینه مطرح می‌کند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، هنوز مشخص نیست که "احمد المسجن" و "علی عباس" در اثر آتش گرفتن خودرو از دنیا رفته اند یا بر اثر شکنجه؛ همچنین این احتمال مطرح شده است که آتش سوزی، وسیله ای برای سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم آل خلیفه است.
پدر "احمد المسجن" در گفت و گو با شبکه العالم گفت: روز نوزدهم ماه جاری از مرگ ناگهانی احمد باخبر شدیم. بعضی ها می گفتند خودروی او آتش گرفته و بعضی می گفتند منفجر شده و صدای انفجار هم شنیده شده است. من چیزی نشنیدم چون خارج از روستا بودم و با دیدن دود به روستا برگشتم.
وی در پاسخ به ادعای وزارت کشور بحرین مبنی بر تحت تعقیب بودن "علی عباس" و "احمد المسجن" اظهار داشت: ما خبری از این ماجرا نداشتیم و بعد از حادثه شنیدیم که آنها تحت تعقیب بودند.
پدر احمد المسجن ادامه داد: البته شنیده بودیم که چندین بار به منزل علی عباس حمله شده اما این اتفاق برای ما نیفتاده بود.
وی خاطرنشان کرد که خودروی آتش گرفته حاوی اعضا و استخوان های سوخته بود و تصاویر آن در همه شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد اما وقتی که اجساد را به ما تحویل دادند با آنچه قبلا در خودرو دیده بودیم کاملا متفاوت بودند.
المسجن افزود: اجسادی که به ما تحویل دادند اجساد کامل و سالمی بود که در برخی قسمت های آنها آثار سوختگی وجود داشت و صورت هایشان از بین رفته بود و قابل شناسایی نبودند.
وی گفت: ما از دیدن این صحنه بسیار غافلگیر شدیم چون همه شاهد سوختن اجساد در داخل خودرو بودند و به همین دلیل والدین هر دو شهید درخواست آزمایش دی ان ای کرده اند و خواستار تحقیق درباره این مساله هستند.

پربیننده ترین خبرها