بحرینیها اخراج آیت الله نجاتی را محکوم کردند

بحرینیها اخراج آیت الله نجاتی را محکوم کردند
جمعه 5 ارديبهشت 1393 - 07:55

تظاهرات و اعتراضات مردم بحرین به علت اقدام رژیم آل خلیفه در اخراج آیت الله حسین نجاتی نماینده آیت الله سیستانی از مراجع شیعیان در عراق همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تظاهرات و راهپیمایی مردم بحرین در همبستگی با آیت الله نجاتی و محکوم کردن اقدام رژیم آل خلیفه در اخراج وی از بحرین ادامه دارد.

رژیم بحرین بعد از سلب تابعیت آیت الله نجاتی از وی خواسته بود که خاک این کشور را ترک کند اما آیت الله نجاتی تاکید کرده بود که بحرین میهن وی است و از آن خارج نخواهد شد و همگان باید بدانند که اگر روزی خاک این کشور را ترک کند، این اقدام داوطلبانه و به خواست خودش نبوده و از روی اجبار بوده است. آیت الله نجاتی بعد از اخراج از بحرین وارد فرودگاه بیروت شد.

در همین راستا، مردم منطقه السنابس با برگزاری تظاهرات ضمن محکوم کردن اخراج آیت الله نجاتی، خواهان تحویل پیکر شهید عبدالعزیز العبار شدند که بر اثر اصابت گلوله های ساچمه ای نیروهای رژیم بحرین به شهادت رسیده است.
رژیم بحرین از تحویل پیکر این شهید تاکنون خودداری کرده است.

در منطقه الدراز نیز تظاهرات گسترده ای برای تاکید بر لزوم تحویل پیکر این شهید برگزار شد.

مناطق سار و عالی و دیگر بخش های بخرین نیز شاهد برگزاری تظاهرات مردم با در دست داشتن شمع در همبستگی با شهید العبار و محکوم کردن اخراج آیت الله نجاتی بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها