بحرین در آستانه انفجار

بحرین در آستانه انفجار
جمعه 2 ارديبهشت 1390 - 05:10

يک عضو برجسته جمعيت وفاق ملي اسلامي بحرين هشدار داد که رژيم آل خليفه با ادامه هتک حرمت و اهانت به مقدسات مردم بحرين، اين کشور را در آستانه انفجار قرار داده است.

"ابراهیم المدهون" روز پنجشنبه درگفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: سخنان شیخ" علی سلمان" رهبر جمعیت وفاق بحرین و هشدار وی درباره خطر انفجار اوضاع در این کشور پیامی واقعگرایانه و بیانگرعمق بحران در بحرین است.

 

وی به خیزش مردم بحرین و تظاهرات مسالمت آمیز آنها برای دستیابی به آزادی، دموکراسی، اصلاحات ریشه ای و پایان دادن به فساد اداری و مالی در این کشور اشاره کرد و گفت: این خیزش مردم مسالمت آمیز است و ما از همان ابتدای انقلاب در 14 فوریه بر این امر تاکید کردیم اما ادامه سرکوبگری رژیم و هتک حرمت به مقدسات مردم سبب شد تا شیخ سلمان درباره انفجار اوضاع کشور به رژیم هشدار دهد.

 

عضو برجسته جمعیت وفاق بحرین تصریح کرد: ادامه روند کنونی می تواند به بروز فاجعه ای واقعی در بحرین منجر شود.

 

المدهون به جنایات رژیم این کشورعلیه مردم اشاره کرد و گفت: رژیم آل خلیفه به بازداشت شهروندان و تحقیر و توهین به آنان ادامه می دهد.

 

وی افزود: روند تخریب مساجد و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم نیز ادامه دارد.

 

المدهون خاطرنشان کرد: خواسته های ملت بحرین تغییر نکرده بلکه پافشاری بر آنها دوچندان شده است وعلمای برجسته بحرین نیز نقض حقوق شهروندان و تعرض رژیم آل خلیفه به مقدسات مسلمانان و مردم این کشور را محکوم کرده اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها