تمساحی که از دست زن چاق جان سالم به در برد!

تمساحی که از دست زن چاق جان سالم به در برد!
شنبه 3 خرداد 1393 - 18:17

یک تمساح سیرک، به دلیل سقوط زن 120 کیلویی بر روی آن، به شدت مجروح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، فیودیا تمساح  2 متری یک سیرک هنگامی که همراه با تعدادی از کارکنان این سیرک در یک اتوبوس در منطقه مورمانسک روسیه سفر می کرد، در یک حادثه عجیب به شدت مجروح شد.

ماجرا از این قرار بود که حسابدار زن این سیرک روی صندلی مسافران در کنار "فیودیا" نشسته بود، اما هنگام تغییر مسیر ناگهانی اتوبوس، تعادلش به هم خورد و از روی صندلی به روی تمساح بینوا پرت شد.

فیودیا که زن 120 کیلویی به پشتش افتاده بود، به شدت مجروح شد، به طوری که مدیر سیرک در مورد زنده ماندن او به شدت نگران بود. اما حسابدار زن در این حادثه فقط چند خراش کوچک برداشت!

به نوشته خبرگزاری ریانووستی، واسیلی کولوس مدیر سیرک «سوویئتیک» که مقرش در مورمانسک در دایره قطب شمال است، اعلام کرد: خوشبختانه کروکودیل دچار خونریزی داخلی نشده و از این حادثه جان سالم بدر برده است.

او افزود: با این حال، تا زمانی که فیودیا کاملا بهبودی اش را به دست نیاورد، قادر به شرکت در نمایش های سیرک نخواهد بود. او پس از بهبودی برای نقش آفرینی در یک برنامه تلویزیونی به مسکو خواهد رفت.
اما بشنوید از زنی که در این حادثه مقصر اصلی بود؛ حسابدار زن به دلیل اینکه کمربند ایمنی اش را نبسته بود، جریمه شده و مبلغی از حقوقش کسر شد!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها