گزارش العالم از آنچه در غزه مقاوم می گذرد +فیلم

پنج‌شنبه 19 تير 1393 - 13:17

العالم - خبرنگار العالم در گزارشی از اوضاع غزه و سرزمین های اشغالی گفت رژیم صهیونیستی صدها تن بمب بر سر فلسطینی ها ریخته و خانه ها را بر سر ساکنانش خراب کرده است و صدها فلسطینی که بیشترشان زنان و کودکان و پیران هستند شهید و زخمی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، درگزارش توصیفی خود از اوضاع غزه افزود : نیروی هوائی اسرائیل مشغول کشتار مردم فلسطین است و به دنبال بمباران های وحشیانه خانواده هائی با تمام اعضاء در زیر منازل خود دفن شده اند. دهها هزار نفردر خیابان های غزه شهدا را تشییع می کنند و علیه اسرائیل شعار می دهند و از گروههای مقاومت می خواهند تا حملات موشکی را شدید تر کنند و هر نقطه از رژیم اشغالگر هدف قرار گیرد.

یکی از اهالی غزه به خبرنگار العالم گفت ما به دشمن می گوییم هرگز زیر بار ذلت نمی رویم و به خدا اگر سر ما را از تن جدا کنند تسلیم نخواهیم شد و مقاومت می کنیم.

شهروند دیگری به خبرنگار ما گفت دشمن هنگامی که منازل را هدف قرار می دهد می خواهد مردم فلسطین را به زانو در آورد، ما از غزه و از میان شهدا می گوئیم که اگر دشمن خانه ها، مساجد، مدارس و هر چیز دیگری را در غزه بمباران کند نمی تواند به اراده مردم محاصره شده غزه خدشه وارد کند. 

درهمین حال به تلافی جنایت های رژیم اشغالگر قدس گروههای فلسطینی از جمله گردان های القسام، سرایا القدس، و الالویه و شهداء الاقصی، گردان های مقاومت ملی و مجاهدون و گردان های ابو علی مصطفی، به سوی شهرهای اشغالی که برخی از آنها صد کیلومتر فاصله دارند، موشک پرتاب می کنند.

یک کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی پنجشنبه به شبکه العالم گفت اسرائیل قصد دارد تا در این درگیری معادله جدیدی را تحمیل کند و آن اینکه هرگونه تجاوز این رژیم نباید با پاسخ فلسطینی ها مواجه شود و این رژیم هر کاری بخواهد انجام دهد بدون اینکه مقاومت با آن مقابله کند یا حتی واکنش سیاسی به آن صورت گیرد.

حیفا، تل آویو، اسدود و بئرالسبع در تیر رس موشکهای مقاومت قرار دارد و ساکنان این مناطق مجبور شده اند به پناهگاهها بروند و زندگی در بسیاری از شهرها مختل شده است.

رژیم صهیونیستی از عصر سه شنبه در عملیاتی با نام صخره پایدار، حملات هوائی شدیدی را علیه غزه شروع کرده که در اثر آن دهها نفر شهید و زخمی شده اند.

پربیننده ترین خبرها