گزارش دوربین العالم از کودکان فلسطینی در ICU

يکشنبه 22 تير 1393 - 13:43

خبرنگار شبکه العالم در گزارشی از داخل مجتمع پزشکی "الشفاء" در غزه، از وضعیت بسیار دردناک کودکانی خبر داد که هدف حملات جنایتکارانه صهیونیستها قرار گرفته‌اند؛ گزارشی که سازمانهای بین المللی با دیدن آن باید در انسانیت خود تجدیدنظر کنند.

"اسراء البحیصی" روز یکشنبه گزارش داد: حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، داستان‌ها و ماجراهایی را به وجود آورده که قهرمانان آن کودکان هستند.
برخی از این کودکان شهید شده‌اند و برخی از آنان همچنان به دلیل زخم‌های عمیقی که درنتیجه حملات رژیم صهیونیستی برداشته اند، در رنج و درد هستند.
رژیم اشغالگر قدس، اجساد اطفال فلسطینی را به مثابه سوختی برای شعله ور کردن تجاوزش قرار داده است .
یکی از این کودکان فلسطینی درحالیکه از شدت درد نفسش به شماره افتاده است، به خبرنگار العالم گفت: وقتی من را به بیمارستان آوردند، حالم خیلی خیلی بد بود .. الان شکمم درد می کند.
هر روز که از تجاوز می گذرد وقایعی اتفاق می‌افتد که دلها را به درد می‌آورد.
"شیما" که به دلیل جراحات بدنش هنوز درد می‌کشد، نمی داند که مادر و برادر 2 ساله اش شهید شده اند.
پدر شیما که همسر و فرزندش را از دست داده می گوید: صهیونیستها چیزی به عنوان هدف ندارند، و کودکان ما را هدف قرار می دهند؛ سؤال من این است که چرا کودکان را هدف قرار می دهید؟
"خالد" که پدر و مادر و تمام برادرانش را از دست داده تلاش می کند تا با کلمات کوتاهی بگوید که گناه او چه بوده که بدنش را سوزانده اند.
پدربزرگ خالد می گوید: اینها (صهیونیستها) مجرم هستند و دین ندارند. گناه این کودک چیست؟
تا کنون حدود 30 کودک شهید شده اند و بیمارستان‌ها مملو از صدها زخمی است که برخی از آنها منتظر درمان و برخی در انتظار مرگ هستند.
چهره ها و اسامی این کودکان متفاوت است اما همه آنان قربانی یک جنایت شده اند. کودکانی که تنها گناهشان این است که در غزه زندگی می کنند.
سازمان های بین المللی وقتی این صحنه ها را می بینند باید در انسانیت خود تجدید نظر کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها