سرنخ هایی از ارتباط داعش با رژیم صهیونیستی

سرنخ هایی از ارتباط داعش با رژیم صهیونیستی
دوشنبه 23 تير 1393 - 11:21

یک نویسنده و روزنامه نگار عرب، اقدامات تروریستی داعش در عراق و سوریه را با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه مرتبط دانست.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "طراد بن سعید العمری" در مطلبی در سایت روزنامه "الحیات" چاپ لندن نوشت: رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب اقدامات تروریستی، خشونت و کشتار در غزه است و این رژیم در سوریه و عراق نیز با عنوان "داعش" یا عملیات "لانه زنبور"  در حال تکرار همین جنایات است.
وی افزود: هر روز توطئه‌ها و مسائل بیشتری روشن می شود، ولی به دلیل خط مشی مطرح شده از سوی رسانه‌های سیاسی عربی برای ما و آنچه که افرادی تحت عنوان کارشناسان شبکه‌های ماهواره‌ای مطرح می‌کنند، ما همچنان با سادگی تمام از کنار این توطئه‌ها عبور می‌کنیم.
العمری خاطرنشان کرد: در فلسطین مانند همیشه غزه گرفتار ماشین کشتار، خشونت و تروریسم اسرائیلی شده است.
این روزنامه نگار عرب تأکید کرد: دولتهای عربی برخلاف مواضع رسمی آنها درباره اوضاع لیبی و سوریه که به صورت مکرر خواستار دخالت شورای امنیت و ناتو می شدند؛ اکنون در قبال اقدامات اسرائیل کاملا ساکت و ساکن هستند.
وی افزود: از سوی دیگر، گروه‌های تروریستی مدعی اسلامگرایی و در رأس آنها داعش که در قبال اسرائیل ساکت نشسته اند؛ در حال قتل‌عام و آواره کردن مسلمانان در کشورهایی نزدیک به اراضی اشغالی فلسطین هستند.
العمری ادامه داد: ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا فاش کرده است که این سازمان با همکاری همتای انگلیسی خود "ام آی 6" و "موساد"، زمینه به وجود آمدن داعش را فراهم کرده‌اند. سایت "اینترسپت" نیز به نقل از اسنودن تأکید کرد که این سه سرویس جاسوسی و امنیتی، برای به وجود آوردن یک گروه تروریستی (داعش) که بتواند افراطی‌ها را به خود جذب کند، با یکدیگر همکاری کرده‌اند؛ عملیاتی که رمز آن "لانه زنبور" نام گرفت و هدف از آن حمایت از اسرائیل است.
العمری تأکید کرد که طبق اسناد فاش شده توسط اسنودن، تنها راه حل حمایت از اسرائیل، ایجاد یک دشمن نزدیک مرزهای فلسطین اشغالی است. این اسناد فاش شده همچنین حاکی است که "ابوبکر بغدادی" سرکرده داعش، دوره‌هایی فشرده را به مدت یک سال زیر نظر موساد سپری کرده است، و علاوه بر آن دوره هایی را در فن سخنرانی و علوم دینی برای او گذاشته اند.
العمری گفت: پس عجیب نیست که بغدادی در روش خود از تعالیم عهد عتیق پیروی می کند و همه مردان را از دم شمشیر می گذراند و همه زنان، کودکان، چهارپایان و همه آن چیزی را که در شهرها وجود دارد غنیمت خود می‌داند.

پربیننده ترین خبرها