عملیات منحصر به فرد مقاومت فلسطین از دریا + فیلم

دوشنبه 23 تير 1393 - 15:39

در حالی که صهیونسیت ها از وحشت موشک های مقاومت، چشم به آسمان داشتند، شماری نیروهای مقاومت فلسطین، از دریا به آن ها حمله کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در ساعت هجده و پنجاه دقیقه عصر، رادارهای رژیم صهیونیستی در فاصله یک کیلومتری شهرک صهیونیست نشین زکیم، شماری از نیروهای مقاومت را شناسایی کردند.
بر پایه این گزارش، نیروهای غواص مقاومت، از دریا بیرون آمدند و به سمت منازل اطراف ساحل دویدند.
صهیونیست ها که از مشاهده این منظره به وحشت افتاده بودند، جنگنده ها و ناوچه های خود را مامور حمله به این نیروها کرده، و یگان "گفعات" را برای مقابله با آنان اعزام کردند.
"ادیر وانونو" که شاهد این صحنه بود، می گوید: "ناوچه ها شلیک می کردند. من به زمین افتادم. فریاد می کشیدم تا بلکه کسی صدای مرا بشنود و مرا نجات دهند. از ترس، نمی توانستم بدَوم و خود را نجات دهم."
"یاعر درور آنجل" از شهرک نشینان صهیونیست زکیم نیز که شاهد ماجرا بود، تاکید کرد که صهیونیست ها از ترس، در خانه های خود پنهان شدند.
"رون دلفا" مامور یگان آماده به خدمت در زکیم خاطر نشان کرد که نیروهای فلسطینی در دو گروه از دریا خارج شدند، گروه اول سه نفر بودند که دستگاه رادار آن ها را تشخیص نداده بود و گروه دوم، شامل دو نفر بود که دستگاه توانست آن ها را شناسایی کند.
سرلشکر "الیعازر مروم" فرمانده سابق نیروی دریای رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: "از کجا آمدند؟ چه مدت شنا کردند؟ چطور خود را رساندند؟ ما جواب هیچ یک از این ها را نمی دانیم و ممکن بود گرفتار حمله ای ویرانگر شویم."
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد که عاملان این حمله کشته شده اند.
"هیثم ابوالغزلان" مسئول واحد تبلیغات جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان، با تاکید بر این که این عملیات، نگرانی های رژیم صهیونیستی را از آسمان، به دریا معطوف کرد، خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی وانمود می کند که این عملیات را ناکام گذاشته است، در حالی که صرف رسیدنِ نیروهای مقاومت به ساحل و ورود به شهرک صهیونیست نشین، به مثابه شکافتن سد امنیتی رژیم صهیونیستی و نفوذ به داخل اراضی اشغالی فلسطین است؛ این عملیات به خودی خود، به منزله یک پیروزی برای مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: با افزوده شدن عرصه دریا به جبهه های مقاومت ضد رژیم صهیونیستی، اکنون این رژیم، بیش از پیش از احتمال رویارویی و درگیری مستقیم نیروهای خود با نیروهای مقاومت نگران شده است.
ابوالغزلان همچنین خاطر نشان کرد: حمله نیروهای مقاومت از دریا، نشان می دهد مقاومت فلسطین خود را برای جنگی تمام عیار آماده کرده است، و شهرک های صهیونیست نشین و مناطق اشغالی، دیگر امنیت نخواهند داشت.

پربیننده ترین خبرها