جهاد اسلامی: اوباما از کشتار کودکان فلسطینی حمایت می‌کند

جهاد اسلامی: اوباما از کشتار کودکان فلسطینی حمایت می‌کند
يکشنبه 29 تير 1393 - 15:48

غزه (العالم) - سخنگوی جنبش جهاد اسلامی رئیس جمهوری آمریکا را به حمایت از کشتار کودکان فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی متهم کرد.

"داوود شهاب" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم اظهار داشت: باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا، دیروز به صراحت و به وضوح از جنایتهای رژیم صهیونیستی ضد کودکان فلسطینی حمایت کرد.

وی افزود: امروزهمه دنیا با گسترش تظاهرات و راهپیمایی ها و محاصره سفارتخانه های اشغالگران و سفارت خانه های آمریکا و کشورهای حامی صهیونیسم در همه جهان ؛ خواهان محاصره حامیان صهیونیستهای تروریست هستند.

"مصطفی عبدالهادی"خبرنگار شبکه العالم در جدیدترین گزارش خود از غزه با اشاره به شهادت شمار قابل توجهی از کودکان در حملات رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: در برخی موارد کل اعضای یک خانواده هدف بمباران رژیم صهیونیستی قرار می گیرند، به گونه ای که برخی زیر آوار منازل خود گرفتار می شوند.

خبرنگار العالم در ادامه گفت: مردم فلسطین ، شهدای خود را در سایه سکوت بین المللی و بی توجهی کشورهای عربی برای متوقف کردن تجاوزات رژیم ، درخیابانهای نوارغزه تشییع می کنند.

یکی از شاهدان عینی در مصاحبه با خبرنگار العالم تأکید کرد: بیش از 50 نفر درمیدان بیت لاهیا جمع شده بودیم و مردم ازمنازل خود برای امداد به مجروحان می شتافتند اما ناگهان به سوی ما نیز شلیک شد.

در همین حال گروه های مقاومت که در حملات زمینی در مرزهای نوارغزه تلفات زیادی به دشمن وارد کرده اند،هم چنان به شلیک موشک به شهرهای اشغالگران در فلسطین اشغالی ادامه می دهند ودرعین حال بر پایبندی به شروط خود برای برقراری هرگونه آتش بس تاکید دارند.

"سامی ابوزهری" یکی از رهبران جنبش حماس در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: با توجه به تلفات زیاد در صفوف سربازان رژیم صهیونیستی و مصون ماندن گروه های مقاومت از تلفات؛ درگیری های زمینی درغزه با شکست روبرو شده است.

 

MKH-19-22:32

پربیننده ترین خبرها