92 درصد عربستانی‌ها داعش را تایید می‌کنند

92 درصد عربستانی‌ها داعش را تایید می‌کنند
دوشنبه 30 تير 1393 - 21:36

العالم - براساس یک نظرسنجی که در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته، 92 درصد از عربستانی‌ها عقیده دارند که اقدامات تروریستی گروهک موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام"(داعش)، موافق ارزش‌ها و شریعت اسلامی است (!)

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری العالم، نتیجه این نظرسنجی با ادعای سران ریاض مبنی بر تلاش برای مقابله با افکار افراطی گروهک داعش، کاملا تعارض دارد.

به نوشته روزنامه "رای الیوم" این درحالی است که مجموعه دولتی "السکینه" که مسئولیت مبارزه با اندیشه های تروریستی و تکفیری را در عربستان بر عهده دارد، در صدد است تا با اجرای پیمایشی علمی از موضع مردم عربستان در قبال خلافت اعلام شده از سوی تروریست های داعش در عراق و سوریه، آگاه شود.

"عبدالمنعم المشوح" مدیر مجموعه دولتی "السکینه" که زیر نظر وزارت امور اسلامی و اوقاف عربستان فعالیت می کند به یک نشریه محلی گفت: این مجموعه قصد دارد در آینده با نظرسنجی میدانی، از دیدگاه مردم عربستان درباره رویدادهای عراق و مساله اعلام دولت موسوم به خلافت اسلامی از سوی داعش مطلع شود.

شماری زیادی از اعضای گروهک تروریستی داعش از اتباع عربستان سعودی هستند که در کشورهای عراق و سوریه جنایات بی شماری مرتکب شده اند. 

پربیننده ترین خبرها