پیروزی مقاومت فلسطین با ردّ طرح صلح مصر

پیروزی مقاومت فلسطین با ردّ طرح صلح مصر
دوشنبه 30 تير 1393 - 22:04

ناظران سیاسی، موافقت رژیم صهیونیستی با طرح آتش بس مصر؛ و مخالفت مقاومت فلسطین با آن را به عنوان یک پیروزی برای مقاومت می‌شمارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کابینه جنگی رژیم صهیونیستی، به منظور فرار از پیامدهای خشم جامعه جهانی از کشتار مردم فلسطین در غزه، با طرح مصر برای آتش بس موافقت کرد، اما از آن جا که این طرح، چشمداشت های مقاومت برای احقاق حقوق پایمال شده مردم فلسطین را در بر نداشت، آن را رد کرد و به واکنش های موشکی خود ضد حملات رژیم صهیونیستی ادامه داد.

مجری شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان می کند که کشتار کودکان در غزه و پوشش خبری گسترده آن در سطح جهانی، تاثیری منفی بر این رژیم خواهد گذاشت.

"الون بن دیوید" کارشناس نظامی صهیونیست، مخالفت مقاومت فلسطین با طرح صلح مصر را سبب ناچار شدن رژیم صهیونیستی به اندیشیدن به راهکار حمله زمینی شد که همواره از آن بیمناک هستند، زیرا این مساله، سبب خواهد شد، صهیونیست ها، مدت بیشتری را در پناهگاه ها زندگی کنند.

"سامر مناع" نویسنده و پژوهشگر فلسطینی، در برنامه "العین الاسرائیلیه" شبکه العالم با تاکید بر این که عملیات زمینی رژیم صهیونیستی، عملا آغاز شده است، آن را "ماجراجویی" خواند و گفت: هم نتانیاهو و هم یعالون، در انتخاب این گزینه، به شدت مردد بودند، زیرا به خوبی می دانند که رژیم صهیونیستی با عملیات زمینی، متحمل خسارت ها و تلفات مهمی خواهد شد.

وی افزود: حمله زمینی، سخت ترین گزینه برای رژیم صهیونیستی بود و با جنایت هایی که در کشتار کودکان در سواحل غزه مرتکب شدند، هزینه ای گزاف خواهند پرداخت.

مناع تاکید کرد: به همین سبب است که رژیم صهیونیستی اکنون در پی بهانه جویی برای توجیه ادامه حملات است و بهانه هایی از قبیل وجود تونل های زیرزمینی در غزه را مطرح می کند.

این پژوهشگر فلسطینی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی اکنون موضوع تونل ها را مطرح کرده است، اما تاریخ ثابت کرده، این رژیم هیچ گاه نتوانسته است به اهدافی که در جنگ با مقاومت تعیین می کند، برسد، به این ترتیب می توان پیش بینی کرد که در نابود کردن تونل های غزه نیز، ناکامی انتظار این رژیم را می کشد و این بار نیز رژیم صهیونیستی ناچار خواهد بود دست به دامن راه حل های سیاسی شود.

26

پربیننده ترین خبرها