حماس: مقاومت تا تحقق خواست فلسطینیان ادامه می یابد

چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 23:01

سخنگوی جنبش حماس گفت: بنا به خواست ملت فلسطین، مقاومت در برابر اشغالگران تا زمان تحقق خواسته های فلسطینیان ادامه خواهد داشت.

سامی ابوزهری روز چهارشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم، از تلاش هایی برای پایان دادن تجاوز به غزه خبر داد و درعین حال گفت که هنوز نتیجه ای از این تحرکات به دست نیامده است.

ابوزهری تاکید کرد، تماس هایی با جنبش حماس و طرف های بین المللی، اشغالگران و مصر صورت گرفته و هر تصمیمی که درباره غزه گرفته شود ما موضع خود را در مقابل آن مشخص خواهیم کرد و تاکید می کنیم که بدون در نظر گرفتن خواسته های ملت فلسطین هیچ توافقی انجام نخواهد شد.

وی افزود: ما مطمئن هستیم که مقاومت در نهایت به خواسته های خود خواهد رسید و در سایه این بهای سنگینی که پرداخت کرده، مقبولیت مردمی آن تا زمان تحقق خواسته های مردم ادامه خواهد داشت.

ابوزهری اظهار داشت: پیروزی هایی که مقاومت فلسطین به دست آورده چه در زمینه دفاع موشکی و خمپاره ای و چه در هنگام رویارویی با حمله زمینی غیر از نوآوری هایی است که مقاومت هرروز در مقابله با دشمن متجاوز از خود نشان می دهد که از آن جمله به اسارت گرفتن یک نظامی اسراییلی است.

وی تاکید کرد، هدف قرار دادن شهروندان عادی توسط اشغالگران و کشتارهایی که این رژیم در الشجاعیه و الخزاعه و دیگر نقاط غزه مرتکب می شود، نشان دهنده پیروزی مقاومت و ضعف رژیم صهیونیستی است و این کشتارها اقدامات تلافی جویانه رژیم در برابر مقاومت است.

ابوزهری گفت: روحیه ملت فلسطین عالی است و اراده این مردم نخواهد شکست و آنها خواهان ادامه مقاومت تا زمان تحقق خواسته هایشان هستند.

وی درباره بیانیه کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین که خواسته های مقاومت را خواسته های مردم فلسطین دانسته است، افزود: این یک گام مثبت است اگرچه این بیانیه دیر صادر شد، اما نشانگر وحدت مواضع فلسطینی ها است و بدین ترتیب راه را به روی تمام طرف هایی که در صددند از هرگونه اختلاف میان فلسطینی ها سوء استفاده کنند، می بندد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها