گزارش اختصاصی از درد و رنج فلسطینی‌ها در غزه + فیلم

پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 - 17:54

خبرنگار شبکه العالم در غزه تأکید کرد، بمباران مناطق مسکونی برای سومین هفته پیاپی همچنان ادامه دارد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "راجی الصورانی" مدیر مرکز حقوق بشر فلسطین، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: رژیم صهیونیستی همچنان به جرایم و جنایات خود در باریکه غزه ادامه می دهد و آمریکا، فرانسه، انگلیس و کشور آلمان حامیان سیاسی این رژیم هستند و جرایم و جنایاتش را توجیه می کنند.
مدیر مرکز حقوق بشر فلسطین افزود: این کشورها همچنین مانع برگزاری جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای بررسی اوضاع باریکه غزه و محکومیت رژیم صهیونیستی به دلیل جنایتگری و نقض حقوق بشر می شوند.
الصورانی خاطرنشان کرد: این کشورها به رژیم صهیونیستی برای تجاوز به باریکه غزه و کشتار غیرنظامیان، زنان و کودکان چراغ سبز نشان دادند.
گزارشگر شبکه خبری العالم در باریکه غزه گزارش داد: رژیم صهیونیستی برای سومین هفته متوالی به عملیات تمام عیار خود در باریکه غزه ادامه می دهد و با توپخانه و هواپیماها سراسر غزه را زیر آتش گرفته است.
خبرنگار العالم در ادامه این گزارش تأکید کرد: مساجد، مدارس، بیمارستان ها و زیربناها به آماج حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و فلسطینی ها در خانه های خود گروه گروه شهید می شوند.
سازمان های حقوقی فعال در باریکه غزه در کنفرانسی خبری جرایم و جنایات رژیم صهیونیستی را فاش و این رژیم را رسوا کردند و معتقدند که تجاوز این رژیم به باریکه غزه با همدستی طرف های خارجی آغاز شده است.
شمار زیادی از فلسطینی های باریکه غزه به خصوص زنان، کودکان و کهنسالان همه روز در حملات رژیم صهیونیستی شهید می شوند و صدها هزار خانوار برای یافتن سرپناهی امن آواره شده اند ولی همچنان در تیررس ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

پربیننده ترین خبرها