شخصیتهای عرب: روز قدس روز وحدت امت است

شخصیتهای عرب: روز قدس روز وحدت امت است
پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 - 21:15

شهرها و پایتخت های جهان (العالم) – شماری از شخصیت های عرب کشورهای مختلف تاکید کردند که روز جهانی قدس روز وحدت و پیروزی مردم فلسطین و امت اسلامی است.

"شیخ حسن علی التریکی" مدیر شورای فرهنگ و اطلاع رسانی اسلامی در انگلستان روز پنجشنبه به العالم گفت: روز جهانی قدس، شعار یاری فلسطین است.
"فواد ثامر" عضو شورای ملی موسسان تونس، از تمام دولتهای عربی قطع رابطه با رژیم صهیونیستی و تهدید به قطع رابطه با آمریکا و فرانسه تا وادار ساختن آنان به فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف حمله به غزه را خواستار شد.
"شیخ علی جمعه" خطیب حسینیه اهل بیت (ع) در کرکوک، ضرورت وحدت در برابر دشمن صهیونیستی که قبله اول مسلمانان را اشغال کرده است، مورد تاکید قرار داد.
"احمد ابو السعید" فعال فلسطینی و استاد دانشگاه نیز در مصاحبه با العالم گفت: روز جهانی قدس، روز یاری فلسطین و مقاومت است که ما به این مقاومت بسیار متکی هستیم.
"محمد عطیه" عضو گروه نیروهای انقلابی مصر، خاطرنشان کرد، روز جهانی قدس افتخار مسلمانان و اعراب باقی خواهد ماند، ما باید بار دیگر متحد شویم تا تمام اعراب در زیر چتر قدس جمع شوند.
شیخ "سمیح العظیم" رییس هیات مدیره مسجد دار الارقم شهر وین، گفت: باید بسیج شویم و دوباره تمام تلاش های خود را برای یاری قدس به کارگیریم و به جهانیان یاد آوری کنیم که قدس فراموش نشدنی است.
"ادریس احمد" نماینده مجلس کشور دارفور جنوبی خاطرنشان کرد، روز جهانی قدس روز مورد توجه تمام مسلمانان است که به ما مسوولیت می دهد قدس را به طور کامل آزاد کنیم.

پربیننده ترین خبرها