جایزه کلان برای تنبیه یک مصری هوادار صهیونیست!

جایزه کلان برای تنبیه یک مصری هوادار صهیونیست!
جمعه 3 مرداد 1393 - 11:59

العالم - فعال عربستانی وعده داد به هرکسی که با کفش به دهان "توفیق عکاشه" مجری معروف حامی صهیونیست ها بزند نیم میلیون ریال سعودی پاداش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "احمد السبتی" فعال عربستانی در پایگاه اجتماعی توییتر نوشت: "500 هزار ریال سعودی ( حدود 425 میلیون تومان ) پاداش کسی است که با کفش به دهان "توفیق عکاشه" مجری شبکه "الفراعین" مصر بزند.

"توفیق عکاشه" مجری جنجالی مصر ضمن اعلام همبستگی با متجاوزان اسرائیلی در حمله به نوار غزه برای پایان دادن به فعالیت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، به نشانه احترام و قدردانی از ارتش رژیم صهیونیستی، کفش خود را در برابر گروههای مقاومت بالا برد.

عکاشه در دشمنی شدید با اخوان المسلمین و حمایت از کودتای نظامی به رهبری عبدالفتاح السیسی علیه محمد مرسی رئیس جمهوری قانونی و منتخب مصر، چهره ای شناخته شده است.

در همین حال طی چند روز گذشته نیز يك شبكه تلويزيوني صهیونیستی، از موضع ضد فلسطینی یک روزنامه‌نگار زن مصری و درخواست آشکار وی از دولت مصر در جهت "كمك به اسرائيل برای نابودي حماس" تمجيد كرد.

"حیاة الدرديري" مدعی شده است كه ملت مصر نسبت به همه اين توطئه ها آگاه است و از نيروهاي مسلح خود، اقدامی جز ضربه زدن به كانون تروريست ها در غزه و نابودي جنبش حماس از راه عمليات نظامي را نخواهد پذيرفت.

اما به نظر مي رسد كه اين شبكه اسرائيلي، در اظهارنظر خود درخصوص گفته هاي الدرديري دقت عمل لازم به خرج نداده است، زيرا اين سخنان فقط به جنبش حماس محدود نمی شود، بلكه همه ملت فلسطين را شامل شده و با ارسال كمك هاي انساني براي ساكنان باريكه غزه كه در معرض عمليات نظامي وحشیانه صهیونیست ها قرار دارند، مخالفت كرده است.

اما خوشحالی صهیونیست ها از این قبیل مواضع ضدفلسطینی، بر ميزان حاميان جنبش حماس، حتي كساني كه در سال هاي اخير با این جنبش مخالف بودند، افزوده است و اين مساله را به خوبي مي توان از اظهارنظرهاي فعالان در پايگاه هاي ارتباط اجتماعي دريافت.

پربیننده ترین خبرها