پیام ایرانیان به ساکنان غزه در روز جهانی قدس

پیام ایرانیان به ساکنان غزه در روز جهانی قدس
جمعه 3 مرداد 1393 - 12:22

العالم - راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور میلیون ها نفر از مردم روزه دار در تهران و بیش از 770 شهر ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد و تظاهرکنندگان بر همبستگی و همراهی خود با مردم مظلوم غزه تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، در این راهپیمایی که به دلیل همزمانی حملات صهیونیست ها به غزه از اهمیت خاصی برخوردار بود تظاهرکنندگان ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی را در این زمینه محکوم کردند.

راهپیمایی امروز با حضور بیش از 3 هزار خبرنگار داخلی و خارجی توسط دهها شبکه پوشش داده شد.

خبرنگاران، عکاسان و تصویربردارانی از کشورهای اسپانیا، استرالیا، افغانستان، آلمان، امارات، آمریکا، انگلستان، ترکیه، چین، روسیه، ژاپن، سوریه، عراق، فرانسه، فلسطین، قطر، کویت، لبنان و لوگزامبورگ و نیز خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه ای خارجی مقیم ایران برای پوشش راهمپیمایی روز جهانی قدس حضور دارند.

اوجگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بی دفاع فلسطین در روزهای اخیر باعث شده است تا سازمان ها، نهادها، اصناف مختلف مردمی، تشکل ها، احزاب، گروه ها و شخصیت های از مردم برای حضور گسترده تر در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کنند.

حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه در 19 روز اخیر تاکنون، موجب شهادت بیش از807 و زخمی شدن پنج هزار و 221 نفر از مردم فلسطین شده است که بیشتر قربانیان این حملات را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

تظاهرات روز قدس همزمان با ایران در دهها کشور دیگر نیز برگزار شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها