گزارش العالم از ادامه کشتار مردم غزه در روز قدس

گزارش العالم از ادامه کشتار مردم غزه در روز قدس
جمعه 3 مرداد 1393 - 15:27

العالم - خبرنگار العالم در سرزمین های اشغالی در گزارشی از ادامه کشتار مردم غزه همزمان با راهپیمائی های روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار العالم در سرزمین های اشغالی، امسال روز جهانی قدس با حمله رژیم صهیونیستی به غزه همزمان شده است؛ مردم غزه هر سال برای تاکید بر حقوق ملت فلسطین در این مناسبت شرکت می کنند اما امسال این مناسبت با نثار شهیدان همراه شده است؛ مردم غزه امیدوارند که جهان اسلام برای یاری فلسطین به پا خیزد.

35 سال است که جهان اسلام، آخرین روز ماه مبارک رمضان را که از سوی امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس تعیین شد، گرامی می دارد.

اما امسال وضع غزه با سال های قبل متفاوت می باشد و ما شاهد کشتاری هستیم که تا کنون سابقه نداشته است، همانطور که موفقیت های مقاومت نیز بی سابقه بوده است. با وجود تمام این جراحات، مردم غزه قدس را فراموش نکرده اند. 

کاید الغول یکی از رهبران جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در گفت وگو با شبکه خبری العالم گفت: روز جهانی قدس این روزها ارزش ویژه ای پیدا کرده است چراکه مردم فلسطین با اهدای خون خود و علی رغم جراحات و رنج ها مصمم بر آزادی قدس و کل فلسطین هستند.

"فیصل ابو شهلا" از رهبران جنبش فتح نیز به شبکه العالم گفت: ما بخاطر برگزاری این راهپیمائی ها تشکر می کنیم. ما امروز با خونها، جانها، خانه ها، فرزندان، زنان و کودکانمان در این مراسم شرکت کرده ایم.

وی افزود: این همان چیزی است که مردم فلسطین تقدیم کرده اند و امیدواریم که امت اسلامی و عربی نیز واقعا یاری کنند.

ابو مجاهد سخنگوی گردان الناصر صلاح الدین هم به در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم اظهار داشت: ما تا تحقق پیروزی و آزادی، ثابت قدم خواهیم ماند و دعوت امام خمینی(ره) برای زنده نگه داشتن روز قدس تاکیدی بر محوریت مسئله فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی است.

وی افزود: روز جهانی قدس برای تمام آزادگان جهان فرصتی ارزشمند است تا حرف خود را در ازای بدن های قطعه قطعه شده فلسطینیان بزنند.

همزمان با برگزاری مراسم روز قدس در بسیاری از کشورهای جهان، مردم غزه هم اکنون زیر بمباران ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارند و جان خود را برای آزادی قدس فدا می کنند. 

پربیننده ترین خبرها