یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری به هلاکت رسید

یک نظامی صهیونیست در کرانه باختری به هلاکت رسید
جمعه 3 مرداد 1393 - 22:35

مبارزان فلسطینی امروز جمعه یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن به هلاکت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تیپ ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین با صدور بیانیه ای مسئولیت به هلاکت رساندن یک نظامی صهیونیست در شهر نابلس در کرانه باختری را به عهده گرفت.

این بیانیه افزود: این نظامی در جریان تیراندازی به یک دستگاه خودروی ارتش صهیونیستی نزدیک شهرک صهیونیستی ایتمار که در پاسخ به حمله صهیونیستها به نوار غزه انجام شد، به هلاکت رسید.

تیپ ناصر صلاح الدین خاطرنشان کرد: رزمندگان مقاومت پس از اجرای این عملیات سالم به پایگاه های خود بازگشتند.

همزمان مبارزان فلسطینی در نوار غزه نیز به حملات موشکی خود به فلسطین اشغالی ادامه دادند و شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی از زخمی شدن 4 صهیونیست در اثر اصابت این موشک ها به شهرک گوش دان در اطراف شهر تل آویو خبر داد.

همچنین آژیر خطر در شهرک های صهیونیستی کریات ملاخی، مجتمع اشکول و بئر توفیا به صدا درآمد. 

گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز از شلیک سه فروند موشک ام 75 به فرودگاه بن گورین در نزدیک تل آویو خبر داد.

این گردانها همچنین شماری از نیروهای ویژه ارتش رژیم اسرائیل را در نزدیک پایگاه عسقلان در مرز با نوار غزه هدف سه گلوله خمپاره قرار دادند.

گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با 5 فروند موشک گراد شهرک های صهیونیست نشین بئرالسبع و اسدود را هدف قرار دادند.

صدای آژیر خطر نیز در شهرک های صهیونیست نشین زکیم و کرمیا به صدا درآمد.

این گروهان ها جمعه شب همچنین از شلیک یک فروند موشک "براق 70" به تاسیسات هسته ای "تسوراک" در جنوب شهر تل آویو و یک فروند موشک گراد به بندر شهر صهیونیست نشین اسدود خبر دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها