درس فراموش نشدنی مقاومت به صهیونیستها

درس فراموش نشدنی مقاومت به صهیونیستها
شنبه 4 مرداد 1393 - 14:10

غزه (العالم) - عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین گفت: مقاومت فلسطین در درگیری های نوار غزه و مبارزه دشمن، درسی فراموش نشدنی به اشغالگران رژیم صهیونیستی داد.

"طلال ابوظریفه" روز شنبه در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: مقاومت نو آوری های زیادی را در نبر با رژیم صهیونیستی از خود نشان داد، و این امر روحیه ملت فلسطین را افزایش داد.
ابوظریفه افزود: اشغالگران صهیونیست با بمباران وحشیانه هوایی و زمینی و استفاده از جنگنده های اف 16 و توپخانه ها و قتل عام زنان و کودکان، دل مردم را به درد آوردند.
وی گفت: مقاومت درسی فراموش نشدنی را رژیم صهیونیستی داد، به گونه ای که صهیونیستها را دستپاچه و به مرور معادلات خود وادار کرده است.
عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین افزود: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، که از بمباران هوایی به نتیجه ای نرسید، با مقاومت فلسطین وارد درگیری زمینی شد اما با پایداری و استقامت ملت و اصرار آنان بر شرایط تعیین شده توسط مقاومت برای پایان دادن به تجاوزها روبرو شد.
ابوظریفه با اشاره به وحدت گروه های مقاومت برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: گروه های مقاومت اعتقاد دارند وحدت در میدان جنگ یکی از عوامل پیروزی است از این رو گروه های مقاومت و فرماندهان عملیاتی بر تقویت وحدت و استفاده ازهمه وسایل وامکانات به شکل یکپارچه و همکاری برای نبرد با متجاوزان و جلوگیری از پیروزی اشغالگران تاکید کردند.
tt-25-22:40

پربیننده ترین خبرها