دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه فاش کرد:

مزدوری 6هزار تبعه غربی برای کشتار فلسطینیان

مزدوری 6هزار تبعه غربی برای کشتار فلسطینیان
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 11:09

دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه در بیانیه ای فاش کرد که شش هزار مزدور کشورهای غربی در ارتش رژیم صهیونیستی می جنگند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه با انتشار بیانیه ای، از وجود صدها اروپایی، آمریکایی و کانادایی و اتباع کشورهای غربی دیگر پرده برداشته است که داوطلب خدمت نظامی در ارتش اشغالگر هستند و در قتل شهروندان فلسطینی به ویژه در غزه مشارکت داشته اند.
این مرکز اعلام کرد که در اراضی اشغالی فلسطین به هر شخص یهودی اجازه داده می شود در ارتش صهیونیستی خدمت کند.
دیده بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه افزود: برآوردهای منابع مختلف از جمله ارتش صهیونیستی نشان می دهد که بیش از شش هزار سرباز دارای ملیت های مختلف از جمله حداقل 2000 آمریکایی هم اکنون در چند جبهه در ارتش صهیونیستی و اکثر آن ها در جبهه غزه می جنگند.
در همین رابطه وزارت امور خارجه آمریکا اذعان کرد که دو سرباز آمریکایی هفته گذشته در درگیری های غزه از پای در آمده اند.
در این حال دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه به برخی گزارش ها اشاره کرد که حاکیست سربازان کشورهای دیگر نیز کشته شده اند. به گفته این مرکز، ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن سرباز 22 ساله به نام گوردان بن سمحون تبعه فرانسه خبر داده بود.
دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه افزود: ده ها نفر از اتباع خارجی که به ارتش صهیونیستی پیوسته اند در دو جنگ سابق که نیروهای اسراییلی در سالهای 2008 و 2012 علیه غزه به راه انداختند، نیز شرکت داشتند.
این مرکز که مقر آن در ژنو است خاطرنشان کرد، با توجه به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی جنایات هولناکی مرتکب شده است، کشورهایی که این سربازان تبعه آن ها هستند باید هر چه سریع تر از ادامه فعالیت این افراد در ارتش صهیونیستی جلوگیری کنند.

پربیننده ترین خبرها