آثار سلاح های ممنوعه در نمونه خون شهدای غزه

آثار سلاح های ممنوعه در نمونه خون شهدای غزه
چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 14:22

پزشکان فلسطینی، در نمونه های خون شهدا و زخمی های غزه، آثار سلاح ها و گازهای ممنوعه یافتند.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از غزه، مردم فلسطین در این منطقه، یکی از وحشتناک ترین و خونین ترین شب های حملات رژیم صهیونیستی را پشت سر گذراندند و رژیم صهیونیستی بمب های مرگ آور خود را از طریق جنگنده ها، تانک ها و ناوچه ها، بر خانه های فلسطینی ها ریخت.

در این حملات وحشیانه، ده ها کودک و نوجوان و جوان، کشته و یا زخمی شدند، تا جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی، برای چهارمین هفته متوالی ادامه یابد.

سلاح هاي ممنوعه كه رژيم صهيونيستي در آسمان غزه شليك مي كند

در این میان، پزشکان بیمارستان های فلسطینی، در نمونه هایی که از خون شهدای غزه آزمایش کردند، آثار و نشانه های استفاده از سلاح ها و گازهای ممنوعه بین المللی یافتند که اثبات جزییات بیشتر در این زمینه، نیازمند تحقیقات گسترده تر، از سوی متخصصان بررسی جنایت های جنگی است.

"ایمن السحبانی" مدیر واحد پذیرش بیمارستان شفا در غزه، روز چهارشنبه به شبکه خبری العالم گفت: رژیم صهیونیستی از بمب هایی دودزا استفاده می کند که موجب تشنج و خفگی می شود.

وی افزود: از سوی دیگر، پزشکان اعلام کردند که حتی هنگام بخیه کردن زخم ها، خونریزی ِ زخمی ها قطع نمی شود و این نشانه، حاکی از استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح ها و مواد غیر کلاسیک است.

بر پایه این گزارش، در نخستین روز از تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش عملیات تجاوز به غزه، ده ها ساختمان دولتی و رسانه ای، منازل مسؤولان و شهروندان، ساختمان های مدارس و مساجد و بیمارستان ها، در حملات جنگنده ها و توپخانه رژیم صهیونیستی با خاک یکسان شدند.

"صلاح عبدالعاطی" رئیس انجمن مستقل حقوق بشر در این خصوص به شبکه خبری العالم گفت: تمام آن چه در غزه اتفاق می افتد، خلاف قواعد و قوانین انسان دوستانه بین المللی و بندهای معاهده ژنو و پروتوکل الحاقی آن است، بنابراین جامعه جهانی، فورا باید برای متوقف کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی، وارد عمل شود.

30-07:38
26

پربیننده ترین خبرها