عباس سرانجام درباره غزه اظهارنظر کرد

عباس سرانجام درباره غزه اظهارنظر کرد
پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 - 08:16

پس از گذشت بیش از سه هفته از آغاز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، باریکه غزه را منطقه "فاجعه انسانی" اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در حالی که شمار شهدا و مجروحان تجاوزات مستمر صهیونیست ها به غزه به ده هزار نفر نزدیک می شود، محمود عباس چهارشنبه از «بان کی مون» دبیرکل سازمان ملل خواست با قبول مسئولیت، برای اعلام غزه به عنوان منطقه فاجعه انسانی تدابیر لازم را اتخاذ کند.

عباس با امضای معاهده رم برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی، از سازمان های وابسته به سازمان ملل و همچنین سازمان های بشردوستانه بین المللی خواست با توجه به شرایط دشواری که در نتیجه حملات مستمر رژیم صهیونیستی بر مردم غزه تحمیل شده است، کمک های فوری و ضروری را برای مردم این منطقه ارسال کنند.

به گزارش منابع خبری از رام الله، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در همین حال از بان کی مون خواست دارو، آب، غذا و پناهگاههای ایمن در اختیار آوارگان فلسطینی در غزه قرار دهد.

تاکنون با وجود تلاش های منطقه ای و بین المللی برای پایان دادن به درگیریها بین اسرائیل و جناح های فلسطینی در غزه، این تلاش ها به کاهش این حملات نیانجامیده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها