گزارش تکان دهنده پزشکان اروپایی از بیمارستانهای غزه

گزارش تکان دهنده پزشکان اروپایی از بیمارستانهای غزه
جمعه 10 مرداد 1393 - 17:09

پزشکان اروپایی که در گزارشی از بیمارستان های غزه تأکید کردند که 80 تا 90 درصد قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به غزه از شهروندان و یک سوم آنها نیز زن و و کودک هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این پزشکان روز جمعه در نشست مطبوعاتی در مرکز رسانه ای بروکسل به شرح جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه پرداختند و تأکید کردند که این رژیم بیمارستان ها، آمبولانس ها، مساجد ومدارسی که غیر نظامیان بدان پناه برده برده اند را بمباران می کنند.

"مادس گیلبرت" پزشک نروژی که در بیمارستان "شفا" در غزه مشغول به کار بود، تصاویری از نوزادان کشته شده و افرادی را که به شدت زخمی شده بودند در این کنفرانس به نمایش گذاشت و از حاضران پرسید: آیا این افراد تروریست هستند؟ تاکنون در زندگی اینقدر خون ریخته شده بر زمین ندیده بودم.

وی افزود: یک سوم بیش از هزار و 200 کشته و 7 هزار مجروح، کودکان هستند.

این پزشک نروژی خاطرنشان کرد: سازمان ملل، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و دیگر سران کشورهای اروپایی هم به اندازه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در این کشتارها مسؤول هستند.

در بیست و پنجمین روز حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه، آمار شهدا به 1458 نفر و شمار مجروحان به بیش از 7 هزار زخمی رسیده است.

بعد از توافق دو طرف درگیری در غزه برای آتش بس 72 ساعته انساندوستانه، در بمباران شدید مناطق مختلف شرق غزه بیش از 70 نفر شهید و 200 نفر مجروح شدند.

خبرنگار العالم گزارش داد که آمبولانس‌ها و نیروهای امدادگر به دلیل حملات مستمر صهیونیست ها، نمی توانند خود را به رفح برسانند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که بیشتر قربانیان جنایت امروز صهیونیست‌ها در رفح، زن و کودک هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها