نظر قسام درباره سرنوشت نظامی ناپدید شده صهیونیستها

نظر قسام درباره سرنوشت نظامی ناپدید شده صهیونیستها
شنبه 11 مرداد 1393 - 10:49

گردان های قسام ضمن اعلام بی اطلاعی از سرنوشت نظامی ناپدید شدۀ رژیم صهیونیستی، احتمال داد این نظامی در بمباران گستردۀ رفح توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی، به هلاکت رسیده باشد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" بامداد شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: 

اولا، شرح وقایع بامداد جمعه در شرق رفح و پیامدهای آن، از این قرار است: نظامیان دشمن صهیونیست، با سوء استفاده از حرف و حدیث ها درباره آتش بسِ بشردوستانه، شبانه تا دو کیلومتری غزه در شرق رفح پیشروی کردند. بر اساس ارزیابی های ما، یکی از واحدهای کمین کنندۀ مقاومت در این منطقه، تا پیش از شروع ساعت آتش بس، با نظامیان صهیونیست درگیر شد. این درگیری در ساعت حدود هفت صبح آغاز شد و در این میان، جنگنده ها و توپخانه دشمن، حتی پس از ساعت 10 صبح، به بمباران غیرنظامیان ادامه دادند که این مساله، به مثابه نقضِ آشکار آتش بس به بهانه جستجوی سربازِ ناپدید شده است.

دوم، ارتباط ما با گروهی از مبارزانی که در این منطقه کمین کرده بودند، قطع شد و گمان می کنیم که همه افراد این گروه به شهادت رسیده باشند؛ و در صورتی که نظامی ناپدید شدۀ رژیم صهیونیستی، توسط همین گروه به اسارت گرفته شده باشد، به نظر می رسد که او نیز به همراه این گروه از مبارزان فلسطینی، کشته شده باشد.

سوم: گردان های قسام، تا این لحظه، هیچ اطلاعی از مساله نظامی ناپدید شده، مکان نگهداری یا شرایط ناپدید شدن او ندارد.

چهارم: ما به طرف های میانجی که در ترتیب دادن آتش بس ِ بشردوستانه شرکت داشتند، اعلام کردیم که حملات خود، ضد موقعیت هایی نظیر شهرها و شهرک های صهیونیست نشین را متوقف خواهیم کرد، اما از نظر عملیاتی، نمی توانیم عملیات نظامی ضد نظامیان صهیونیستی را که به داخل غزه پیشروی کرده اند متوقف کنیم، زیرا این نظامیان، همچنان در حال پیشروی هستند و هر آن، امکان دارد با نیروهای ما که در موقعیت های مختلف در غزه کمین کرده اند، رودررو شوند و به این ترتیب، قطعا میان دو طرف درگیری در می گیرد.

26

پربیننده ترین خبرها