تصاویر اختصاصی از حمایت مردم کرانه باختری از غزه

شنبه 11 مرداد 1393 - 11:27

رام الله (العالم) - راهپیمایی فلسطینی های کرانه باختری در اعتراض به جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی ضد مردم نوار غزه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم از رام الله، شهرهای کرانه باختری از جمله بیت لحم، رام الله و الخلیل دیروز پس از نماز جمعه شاهد راهپیمایی فلسطینیان در حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر بود.
"جمال جمعه" هماهنگ کننده کمپین مردمی مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرک سازی، در حاشیه یکی از این راهپیمایی ها به خبرنگار العالم گفت: با وجود جنایات فزاینده رژیم صهیونیستی در نوار غزه، واکنش های موجود - چه در فلسطین و چه در کشورهای عربی- کافی نبوده است لذا این راهپیمایی ها بخشی از تلاش هایی است که برای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه انجام می گیرد.
به گزارش خبرنگار العالم در کرانه باختری، در تظاهرات شهر طولکرم دو فلسطینی هدف گلوله صهیونیست ها قرار گرفتند و به شهادت رسیدند؛ حدود 70 نفر نیز در چند شهر کرانه باختری زخمی شدند.
نیروهای اشغالگر برای متفرق کردن فلسطینیها، از گلوله های جنگی و پلاستیکی و گاز اشک آور استفاده کردند.
عصام بکر، عضو ارشد حزب الشعب، به خبرنگار العالم گفت: ما در برابر مرحله جدیدی قرار گرفته ایم که ملت فلسطین همه فعالیت هایش را معطوف به تشدید مقاومت مردمی تا زمان پایان اشغالگری خواهد کرد.
وی تاکید کرد: این نبرد، نبرد نجات ملت فلسطین و پایان اشغالگری صهیونیست ها است.
tt-2-05:40

پربیننده ترین خبرها