نماینده عراقی:

آمریکا از جنایات اسرائیل و داعش حمایت می‌کند

آمریکا از جنایات اسرائیل و داعش حمایت می‌کند
شنبه 11 مرداد 1393 - 15:06

نماینده ائتلاف دولت قانون، از تعلل آمریکا در مسلح کردن ارتش عراق در جنگ با تروریسم، و حمایت فوری کاخ سفید از جنایتهای رژیم صهیونیستی ضد مردم غزه، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عالیه نصیف" تاکید کرد: به محض آغاز وقایع غزه، آمریکا فورا حمایت خود را از اسرائیل اعلام کرد و پول و سلاح در اختیار این رژیم قرار داد، تا صدها زن و کودک فلسطینی را بکشد و هزاران خانواده را آواره کند.

وی افزود: ولی در مقابل آمریکا در ارسال سلاح برای عراق که درگیر مبارزه با تروریسم به سرکردگی داعش است، تعلل کرد؛ و از هرگونه حمایت و پشتیبانی از عراق خودداری کرد.

نصیف خاطرنشان کرد: عراق اکنون درگیر جنگی به نیابت از کشورهای جهان ضد تروریسم است، زیرا کشورهای جهان همواره در خطر حملات تروریستی هستند؛ و داعش اگر بتواند قطعا به کشورهای دیگر هم حمله خواهد کرد، به این ترتیب آمریکا و دیگر کشورها باید بپذیرند که خطر داعش آن ها را هم تهدید می کند.

نصیف تأکید کرد: جنگ سرنوشت ساز با تروریسم در عراق، به کشورهای دیگر هم مربوط می شود، و آن ها نمی توانند در این مجال، از زیر بار مسؤولیت شانه خالی کنند.

نماینده ائتلاف دولت قانون اظهار داشت: آمریکا حتی در انجام تعهداتی که در قبال عراق دارد تعلل می کند؛ و این در حالی است که آمریکا و عراق قراردادهای تسلیحاتی امضا کرده اند، که مبلغ آن پرداخت شده و قراردادِ آن بسته شده است، با این حال آمریکا هیچ گونه پشتیبانی لجستیکی از عراق نکرد و تنها به ارسال مستشاران نظامی به کشورمان اکتفا کرد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با شانه خالی کردن از تعهدات خود در قبال عراق، ثابت کرد که برخوردی کاملا گزینشی با ملت های جهان دارد.

26

پربیننده ترین خبرها