اذعان مفتی عربستان کرد:

سعودی‌ها در کشورهای بحرانی یکدیگر را می‌کشند !

سعودی‌ها در کشورهای بحرانی یکدیگر را می‌کشند !
سه شنبه 14 مرداد 1393 - 12:08

مفتی کل عربستان سعودی اذعان کرد، جوانان عربستانی که از این کشور برای جنگ خارج می‌شوند و به گروه های انحرافی در کشورهای درگیر جنگ می پیوندند، در حال قتل یکدیگر هستند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه "الاقتصادیه"، "عبدالعزیز آل الشیخ" گفت: این جوانان به همراه یکدیگر از عربستان سعودی خارج می‌شوند، ولی در مناطق جنگ و فتنه دچار اختلاف می شوند.
وی افزود: جوانان سعودی در کشورهای درگیر جنگ، به گروه‌های انحرافی ملحق می‌شوند، که این گروه‌ها جوانان را می‌فروشند، و آنان هم با یکدیگر می جنگند.
آل الشیخ خاطرنشان کرد: اوضاع به گونه‌ای شده است که جوانان عربستانی در این کشورها به بازارها برده می‌شوند، و مانند برده فروخته می‌شوند.
مفتی کل عربستان که مانند دیگر مسؤولان این کشور تا کنون هیچگونه حمایتی از مردم غزه و مقاومت فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی انجام نداده است، با ادعای این که جوانان عربستانی برای حمایت از مردم سوریه به این کشور می روند، گفت: وقتی یک مسلمان دچار مشکل می شود، بدون شک همه ما احساس درد و رنج می کنیم؛ ولی این درد و رنج ما باید حد و مرزی داشته باشد و نباید کاری را برخلاف شرع انجام دهیم و یا اینکه به اماکن دیگر برویم.
وی خاطرنشان کرد: باید درباره کارهایمان بصیرت داشته باشیم.
درحالیکه طبق اذعان کارشناسان عربستانی، مسائل مطرح شده در خطبه‌ها و سخنان بیشتر مبلغان سعودی همواره تحریک آمیز و فتنه انگیزانه بوده است؛ مفتی کل عربستان اظهار داشت: علما، خطبا، قضات و معلمان باید حق را تبلیغ کنند و به مردم درباره  شر و دامهای خبیث دشمنان برای فریب جوانان، هشدار دهند.

پربیننده ترین خبرها