گزارش العالم از حجم ویرانی خزاعه و خانیونس + فیلم

پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 15:00

غزه(العالم) ـ به علت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، هزاران خانه و صدها نهاد دولتی در نواحی مختلف این منطقه بویژه شهرهای خزاعه و خانیونس تخریب شده و بحرانهای انسانی گسترده ای روی داده است.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، دوربین شبکه العالم در مناطق مختلف نوار غزه، میزان خسارتهای حاصل از تجاوزگری اسراییل به غزه را به نمایش گذاشت. 29 روز از جنگ وحشیانه اسراییل به نوار غزه می گذرد و به هرجا بنگرید، اجساد شهدا و مجروحان و غم و اندوه و تخریب و ویرانی را می بینید.

شهر خزاعه داستان بس دردناکی دارد که فلسطینیها قادر به تحمل آن نیستند. آنها تاکید می کنند که اسرائیلیها فقط به خاطر کینه دیرینه شدیدی که از فلسطینیها به دل دارند، این شهر را به طور کامل ویران کرده اند.

یکی از شهروندان فلسطینی گفت: رژیم اشغالگر همه چیز حتی مرغداریهای این شهر از بین برد. شهر کاملا از هر نوع نشانه های زندگی تهی شده است. تیرهای برق ویران گشته و خط لوله های آب و تلفن از بین رفته است. همه چیز در این شهر توسط یک ارتش تروریست نابود شد.

وضعیت روستاهای شرقی شهر خان یونس واقع در جنوب شرق نوار غزه نیز بیانگر حجم جنایتها، قتل و تخریبهای عمدی املاک و دارایی های فلسطینیها طی 29 روز از حملات وحشیانه اسراییل به نوار غزه است.

هزاران شهید و مجروح با جنگ افزارهای ارتش رژیم اسرائیل به خون غلطیدند و این در حالی است که عملیات جستجو برای یافتن شهدای مفقود همچنان ادامه دارد.

دهها هزار خانه نیز با ماشین جنگی رژیم اسرائیل ویران گشت و صدها هزار فلسطینی درحالی به روستاها و مناطق و محله های خود بازگشتند که این مناطق دیگر قابل سکونت نیستند.
MKH-7-07:39

پربیننده ترین خبرها