کمک شاه عربستان و دستپاچگی مفتی جهاد نکاح +عکس

کمک شاه عربستان و دستپاچگی مفتی جهاد نکاح +عکس
پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 - 18:31

مبلّغ مشهور سعودی و صاحب فتوای جهاد نکاح، پس از کمک میلیاردی شاه عربستان به ارتش لبنان، با دستپاچگی نوشتۀ خود در "توئیتر" را حذف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، محمد العریفی که پس از انتساب یک فتوای جنجالی، به مفتی جهاد نکاح شهرت یافته، پس از وقایع اخیر عرسال، در دفاعی آشکار و مبالغه آمیز از تروریست های النصره و داعش، در صفحه خود در توئیتر نوشت: 100 هزار پناهنده (!) دیروز و امروز به دست ارتش لبنان و حزب الله در عرسال بمباران شدند (!)

اما پس از انتشار خبر اعطای کمک یک میلیارد دلاری حاکم عربستان به ارتش لبنان، عریفی که قافیه را بر خود تنگ می دید، به سرعت این نوشته خود را از توئیتر حذف کرد.

البته یکی از کاربران توئیتر هم پیش از آن به عریفی یادآور شده بود که «این جمله را حذف کن! پادشاه یک میلیارد به ارتش لبنان کمک کرده!»

گفتنی است، وجود تناقض در اظهارات و مواضع عریفی به اندازه ای رایج و معمول شده که حتی سایت شبکه سعودی العربیه – که خود از سردمداران تناقض و تحریف در برخورد با وقایع و حقایق منطقه است – یک ماه پیش با انتقاد شدید از عریفی نوشت: عریفی حتی گفته های خود را که تصویر و صدای آن موجود است، نفی می کند! او قبلا در شبکه الجزیره، علیه دولت سوریه فتوای جهاد داده بود، اما در گفتگو با شبکه روتانا آن را به سادگی انکار کرد!

پربیننده ترین خبرها