صهیونیست‌ها، سخنان نصرالله را چقدر جدی گرفته‌اند؟

سه شنبه 28 مرداد 1393 - 23:17

عضو ارشد جبهه آزادیبخش فلسطین (فرماندهی کل) اعلام کرد: جامعه صهیونیستی به توانایی ارتش این رژیم در کسب پیروزی در باریکه غزه شک و تردید دارد و صهیونیست‌ها، سخنان سید حسن نصرالله مبنی بر ورود مکرر نیروهای حزب الله به فلسطین اشغالی را کاملاً جدی تلقی می‌کنند.

رامز مصطفی امروز (سه شنبه) در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: ارتش اسرائیل بیش از 35 روز است که عملیات نظامی را در باریکه غزه اجراء می کند، ولی ساکنان اراضی اشغالی به توانایی ارتش صهیونیست برای دست یابی به پیروزی در این عملیات شک و تردید دارد.

مصطفی افزود: اصلی ترین نگرانی اسرائیل حملات موشکی مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین اطراف باریکه غزه خصوصاً شهرک ناحال عوز است و شهرک نشینان از بازگشت به منازل خود امتناع می کنند و رئیس شهرک "سدروت" چند روز پیش گفته بود که برخلاف درخواست کابینه اسرائیل، نمی تواند به دانش آموزان اجازه دهد به مدارس بروند که این امر بیانگر ناکامی ارتش اسرائیل در مبارزه با مقاومت است.

عضو ارشد جبهه آزادیبخش خلق فلسطین (فرماندهی کل) افزود: تونل ها به یکی از دغدغه های شهرک نشینان اطراف باریکه غزه تبدیل شده است و ارتش اسرائیل برای آرام کردن شهرک نشینان اعلام می کند که آخرین تکنولوژی را برای کشف تونل ها به کار گرفته است و سامانه ضد موشکی "گنبد آهنین" اسرائیل نیز نتوانسته موشک های مقاومت را رهگیری کند.

مصطفی اعلام کرد: تونل ها یکی از ابزارهای مقاومت است که کارایی آن کمتر از موشک ها نیست. یکی از افسران ارشد ارتش اسرائیل چند روز پیش گفته بود که "تونل های باریکه غزه قابل مقایسه با تونل های حزب الله در جنوب لبنان نیست." ارتش اسرائیل برای اطمینان از وجود تونل در جنوب لبنان گروهی را به مرزهای شمالی فلسطین اشغالی اعزام کرده است.

مصطفی گفت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی گفته بود "نیروهای حزب الله بارها وارد فلسطین اشغالی شدند و ما در صورت وقوع جنگ مجبور به وارد شدن به خاک فلسطین اشغالی یا تصرف شهرک های واقع در شمال این سرزمین خواهیم شد" که ارتش اسرائیل سخنان سید حسن نصرالله را جدی گرفته است.

مصطفی افزود: جامعه و فرماندهان امنیتی و مسئولان سیاسی اسرائیل سخنان سید حسن نصرالله را باور کرده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها