شهادت همسر و دختر فرمانده قسام

شهادت همسر و دختر فرمانده قسام
چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 09:31

حمله رژیم صهیونیستی به غزه به منظور هدف قرار دادن فرمانده گردانهای قسام، به شهادت دختر و همسر وی منجر شد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم "موسی ابومرزوق" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد رژیم صهیونیستی آتش بس را به منظور ترور "محمد ضیف" فرمانده گردان های قسام شکست، و منزل وی در منطقه الرضوان غزه را با سه موشک هدف حمله قرار داد.
در این حمله همسر و دختر ضیف به علاوه چند شهروند دیگر از جمله یک کودک شیرخوار به شهادت رسیدند، و بیش از 45 نفر مجروح شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی شهرهای بیت لاهیا، اردوگاه المغازی، خانیونس و رفح را نیز بمباران کردند.

جنبش حماس مسوولیت تجاوز مجدد به باریکه غزه را بر عهده صهیونیست ها دانست.

"عزام الاحمد" رییس هیات فلسطینی برای مذاکرات آتش بس در قاهره نیز مسوولیت بن بست مذاکرات و برهم خوردن آتش بس در غزه را به عهده رژیم صهیونیستی دانست و گفت: از سر گیری تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، گفته های ما را درباره جدی نبودن تل آویو در رسیدن به توافق آتش بس تایید می کند.
"عزت الرشق" عضو ارشد حماس، به رژیم صهیونیستی هشدار داد: تا زمانی که مردم فلسطین از امنیت برخوردار نباشند؛ صهیونیست ها نیز آن را احساس نخواهند کرد.
گردان های قسام تهدید کردند که این حمله را با حمله ای کوبنده که درهای جهنم را برای صهیونیست ها می گشاید پاسخ خواهند داد.
نیروهای مقاومت تجاوز صهیونیست ها را با شلیک دهها موشک به سمت شهرک های یهودی نشین از جلمه تل آویو، بیت المقدس و فرودگاه بن گوریون پاسخ دادند.
جنبش حماس اعلام کرد که شهرک های صهیونیست نشین را با موشک های ام5، ام70 و فجر5 هدف قرار داده است. رژیم صهیونیستی نیز اصابت یک موشک به تل آویو را تایید کرد.
نیروهای مقاومت همچنین شهرهای بئر السبع، نتیفوت، سدیروت، کریات ملاخی و المجدل را با موشک های گراد و قسام و دو شهرک نتیف عسراه و اشدیروت را نیز با شلیک 8 موشک 107 هدف قرار دادند.
در پی نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی بیشتر فرودگاه های اروپا پروازهای خود را به مقصد فرودگاه بن گوریون به تاخیر انداختند.
آمریکا نیز در خصوص نقض آتش بس ابراز نگرانی شدید کرد اما ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه امریکا ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را توجیه کرد و از دوطرف خواست به منظور رسیدن به آتش بس دایئمی پای میز مذاکرات بازگردند.

پربیننده ترین خبرها