هلاکت سرکرده داعش در بعقوبه عراق

هلاکت سرکرده داعش در بعقوبه عراق
چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 19:41

سرکرده گروه تروریستی داعش در دیالی، در منطقه "المقدادیه" در شمال شرق بعقوبه مرکز این استان در درگیری با نظامیان عراقی به هلاکت رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "سومریه نیوز"،"جميل الشمری" فرمانده پلیس استان دیالی گفت: گروهی ویژه از نظامیان عراقی روز چهارشنبه با اجرای عملیات کمین در روستاهای شمالی از توابع منطقه المقدادیه در 35 کیلومتری شمال شرق بعقوبه یک سرکرده داعش به نام "کیلان المقدادی" و 2 نفر از همراهانش را به هلاکت رساندند.

اما در استان الانبار خبر دیگر اینکه، نیروهای ارتش عراق، 3 خودروی متعلق به گروه تروریستی داعش را منهدم و سلاح های آنان را درشمال و جنوب فلوجه مصادره کردند.

یک منبع آگاه در فرماندهی عملیات الانبار درغرب عراق نیز گفت: گروهی از نیروهای ارتش عراق، 3 خودروی متعلق به گروه داعش را منهدم کردند.

در این عملیات گروهی از نظامیان عراقی با پشتیبانی یک تیپ زرهی امروز با عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه الثرثار در شمال استان الانبار درگیر شدند که درنتیجه این درگیری ها، 2 خودروی متعلق به داعش که حامل سلاح بود، منهدم و سرنشینان آن به هلاکت رسیدند.

گروهی از همان تیپ هم موفق شد حمله عناصر داعش به یک ایست بازرسی در منطقه الهيتاوين درجنوب استان الانبار را ناکام بگذارد. به دنبال این حمله درگیری های شدیدی روی داد که طی آن یک خودروی داعش منهدم شد و سلاح های سبک و متوسطی که در داخل آن بود، به تصرف نیروهای عراقی درآمد.

"صباح كرحوت" رئیس شورای استان الانبار امروز از موافقت وزارت خانه های دفاع و کشور با انتخاب 15 هزار نفر از عشایر استان برای مبارزه درکنار نیروهای ارتش و امنیتی ضد عناصر داعش خبر داد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها