قسام، بازگشت هیات فلسطینی از قاهره را خواستار شد

قسام، بازگشت هیات فلسطینی از قاهره را خواستار شد
پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 - 11:27

سخنگوی گردان‌های قسام، عقب نشینی فوری تیم مذاکره کننده فلسطینی از قاهره را خواستار شد و گفت: طرح مصر در زمینه آتش بس از ابتدا مرده زاییده شده بود.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ابوعبیده در بیانیه ای اعلام کرد که گردان های قسام از همان ابتدا مطمئن بود که نتیجه مذاکرات قاهره به برآورده شدن خواسته های ملت فلسطین ختم نخواهد شد و تنها هدف رژیم صهیونیستی کشتن زنان و کودکان فلسطینی است.
طرح مصر مرده زایید شده بود

وی افزود: بعد از چند هفته مذاکرات بیهوده و جنایات رژیم صهیونیستی باید بگوییم که طرح مصری مرده زاییده شده بود و امروز همراه با پیکر علی محمد الضیف (فرزند فرمانده گردان های قسام) به خاک سپرده شد از این رو هیات فلسطینی باید به سرعت از قاهره بازگردد.
گردان های قسام از شهرک نشینان صهیونیست هم خواست که از تجمع در مکان هایی که موشک های مقاومت آن را هدف قرار داده بپرهیزند و نیز به شرکت های هواپیمایی جهان هشدار داد که از ساعت 6 صبح امروز، پروازهای خود را به فرودگاه بن گوریون متوقف کنند.

ناکامی صهیونیستها در ترور فرمانده قسام
ابوعبیده همچنین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در ترور محمد الضیف، (فرمانده گردان های قسام) ناکام ماند.
رژیم صهیونیستی تا کنون 5 بار اقدام به ترور محمد الضیف کرده که فرماندهی گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، را از سال 2002 به عهده دارد.
از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در هشتم ژوئیه، فرودگاه بن گوریون یکی از هدف های موشکی مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی بوده است.
همه شرکت های هواپیمایی آمریکایی و بیشتر شرکت های اروپایی از اواخر ژوئیه و بعد از اصابت یک موشک به نزدیکی فرودگاه، پروازهای خود را به مقصد تل اویو به مدت چند روز متوقف کردند.
فوزی برهوم، از اعضای ارشد حماس، تصریح کرده بود که رژیم صهیونیستی به دلیل تکرار تجاوز به باریکه غزه مرتکب حماقت بزرگی شده است.

پربیننده ترین خبرها