رهبر انصارالله یمن: در برابر آمریکا و اسرائیل سکوت نکنید

رهبر انصارالله یمن: در برابر آمریکا و اسرائیل سکوت نکنید
جمعه 31 مرداد 1393 - 21:35

رهبر جنبش حوثی های یمن، تأکید کرد دشمنی امریکا و اسرائیل با امت اسلامی، شدید و واقعی است و این دو رژیم از هیچ گونه اقدامی علیه این امت ابایی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن، عصر جمعه در سخنانی تلویزیونی گفت: از جمله اولین نتایج سلطه امریکا و رژیم صهیونیستی بر ملت ها، نابودی هویت، استقلال و کرامت آنهاست.
وی با تأکید بر اینکه تسلیم شدن درباره دشمنان با ارزش ها و اصول اسلام سازگاری ندارد افزود: شگفت آور آن است که دشمنان انتظار دارند در حالی که امت اسلامی به شدت مورد هجمه قرار گرفته است سکوت در پیش گیرد.
رهبر جنبش انصار الله یمن، مردم را به بیان مواضع خود فراخواند و گفت: مردم در صورت سکوت، با خواری در دنیا و عذاب آخرت مواجه خواهند شد.
الحوثی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت کنونی جهان اسلام و هجمه گسترده و خطرناک دشمنان، فعالیت جنبش ما که برخاسته از قرآن است ضروری بود و می بایست با توجه به وضعیت ناگوار امت اسلامی درباره رویدادها، موضع اتخاذ می کردیم.
حوثی با اشاره به اینکه امریکا و رژیم اشغالگر قدس، تلاش می کنند خشم و کینه ملت ها را به سوی اهداف دیگری هدایت کنند تصریح کرد: نظام های حاکم، در بهبود وجهه امریکا و اسرائیل نقش فراوانی داشته اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها