حماس: شن‌های متحرک غزه اشغالگران را خواهد بلعید

حماس: شن‌های متحرک غزه اشغالگران را خواهد بلعید
شنبه 1 شهريور 1393 - 20:39

عضو ارشد و سخنگوی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره تهدید به حمله زمینی مجدد به غزه هشدار داد و تاکید کرد که در صورت حمله زمینی، شن‌های متحرک غزه ارتش این رژیم را خواهد بلعید.

"مشیر المصری" روز شنبه در مصاحبه با شبکه العالم گفت: فعالیتهای سیاسی در چارچوب مذاکرات جهت آرام سازی اوضاع، به موازات عملیات مقاومت و در رأس آن گردان‌های قسام با قدرت جهت مقابله با رژیم اشغالگر ادامه دارد.
وی افزود: مقاومت توانسته است رژیم صهیونیستی را از زمین و هوا تحت فشار و محاصره قرار دهد، و صدها هزار صهیونیست را از شهرکها بیرون کند.

مشیر المصری تأکید کرد: گروه های مقاومت برای اجرای مطالبات مردم فلسطین به تلاشهای مصر توجه دارند؛ به این معنا که بازگشت به مذاکرات به این امر بستگی دارد که مقاومت فلسطین احساس کند دشمن به دنبال وقت کشی و فرار از نتایج هرگونه توافق نیست و در اجرای مطالبات ما جدیت دارد.

عضو ارشد و سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه مذاکرات اینبار نباید صرفا به منظور برگزاری مذاکرات باشد، خاطرنشان کرد: این دور از مذاکرات باید برای رسیدن به راهی جهت پاسخگویی به خواسته های ملت فلسطین باشد، و اگر راه حل سیاسی با شکست مواجه شود، گزینه نظامی مقاومت، دشمن صهیونیست را وادار به پذیرش خواهد کرد.

وی با اشاره به این حدیث که "خواستار دیدار با دشمن نباشید" تأکید کرد: البته اگر دشمن خواستار نبرد زمینی باشد، ما از آن استقبال می کنیم؛ زیرا نبرد زمینی نبرد مقاومت است و شن های متحرک غزه ارتش اشغالگر را خواهد بلعید و به خواست خدا هیچ کشته، مجروح و یا اسیری از دشمن باز نخواهد گشت.

مشیر المصری خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی شانس خود را در نبرد زمینی با مقاومت در مرزهای غزه و اماکن باز آزمود، و مقاومت خسارتهای سنگینی را به دشمن وارد کرد و و صدها تن از (نیروهای) دشمن را به هلاکت رساند و صدها تن را نیز مجروح کرد.

مشیر المصری گفت: تهدیدهای دشمن ما را نمی ترساند و ما بی صبرانه منتظر هرگونه نبرد زمینی هستیم؛ و اطمینان داریم که دشمن صهیونیستی اگر تصمیم بگیرد این جنگ را ادامه دهد، به خواست خدا هزینه سنگینی را خواهد پرداخت.

پربیننده ترین خبرها