دبیرکل جهاد اسلامی : فلسطین درجنگ غافلگیر نشد

دبیرکل جهاد اسلامی : فلسطین درجنگ غافلگیر نشد
سه شنبه 4 شهريور 1393 - 22:39

العالم - دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که فلسطینی ها جنگ را شروع نکردند بلکه از خود دفاع کردند و غافلگیر نشدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، " رمضان عبدالله شلح" سه شنبه شب به دنبال برقراری آتش بس در غزه در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد : ما جنگ را آغاز نكرديم بلكه دشمن جنگ را شروع كرد، ما از خود دفاع كرديم ولي غافلگير نشديم.

وی تاکید کرد : مقاومت، دشمن و جهان را با میزان آمادگي اش براي وارد شدن به نبرد در اين مدت غافلگير کرد.

وی افزود : برخلاف آنچه اشغالگران ادعا کردند ، نيروهاي مقاومت گفتند كه اين جنگ نه تنها علیه حماس بلکه عليه تمام مردم فلسطين است. 

شلح گفت : جنگ با حماس جنگ با همه گروه هاي فلسطيني است و به دشمن اجازه نمي دهيم كه يك گروه را جدا كند و با آن بجنگد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به پایداری در دو جبهه جنگ میدانی و سیاسی تاکید کرد که مقاومت اسلامی متکی به ستون مستحکم و استواری به نام مردم فلسطین است و از تمام آزادیخواهان جهان به خاطر حمایت هایشان تشکر می کند.

عبدالله از آنچه در پنجاه روز گذشته از مقاومت و پایداری مردم فلسطین در برابر بمباران های شدید و شبانه روزی صهیونیست ها به نمایش گذاشته شد به عنوان معجزه ای بزرگ یاد کرد که دشمن اشغالگر را به دره سردرگمی و پریشانی افکند.

وی تاکید کرد آنچه مردم فلسطین در هفته های گذشته از حماسه ، قهرمانی و شجاعت آفریدند مستحق ستایش و افتخار است و به دنبال آن تمام کسانی که رو درروی فلسطین ایستاده اند متوجه شدند قانونی غیر قابل تغییر با خون مردم مظلوم این منطقه نوشته شده که فلسطین فراموش نمی شود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: پيروزي راهكار نيست بلكه يك فريضه و تكليف حتمي است.

وی از خبرنگارانی که حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به غزه را به صورت شبانه روزی پوشش دادند و صدای مظلومیت مردم فلسطین و پایداری و حماسه مقاومت را به گوش جهانیان رساندند، تقدیر کرد. 

رمضان عبدالله با بیان اینکه اراده و ايمان ملت بزرگ فلسطين دو عنصر تغيير موازنه درجنگ  بود ، افزود : همه كساني كه به صلح و همزيستي با دشمن دل بسته بودند امروز دانستند كه تنها زبان براي تفاهم با دشمن زبان آتش (سلاح) و قدرت است.

وی با اشاره به اینکه همه را به بازنگري و انتخاب گزينه مقاومت دعوت مي كنيم تا همانند مردم فلسطين حامي مقاومت باشند، گفت : در عرصه نظامي كاري كرديم كه دشمن انتظار آن را نداشت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه از همان ابتدا پیروزی خود در این نبرد را قطعی می دانستیم افزود : اين درگيري متوقف شد اما جنگ تمام نشده است و ممكن است به اشكال مختلف ادامه يابد.مقاومت دشمن را وادار كرد كه زير آتش و همزمان با درگيري ها تن به مذاكره دهد.

این مقام برجسته مقاومت فلسطین تلاش برای برطرف کردن مشکلات و تبعات حملات رژیم صهیونیستی به غزه و بازسازی این منطقه را دشوار و مهم دانست و از همه گروههای فلسطینی و حامیان مردم مظلوم این منطقه خواست در این مسیر قدم بردارند.

وی با اشاره به خسارات انسانی حملات رژیم صهیونیستی به غزه یاد آورشد : بيش از 600 كودك فلسطيني در اين جنگ  به شهادت رسیدند و كسي چيزي درباره آن ها نگفت.

پربیننده ترین خبرها