تشکر مقاومت فلسطین از رهبر انقلاب

تشکر مقاومت فلسطین از رهبر انقلاب
سه شنبه 4 شهريور 1393 - 23:07

العالم - رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران ضمن تقدیر از حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران از مقاومت فلسطین، تاکید کرد تحمیل آتش بس بی قید وشرط وطولانی مدت به صهیونیستها سر آغاز مبارزه‌ای طولانی برای آزادی تمامی خاک فلسطین خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، ناصر ابو شریف در بیانیه ای مطبوعاتی که بر روی سایت ندای قدس این نمایندگی در تهران منتشر شد از اقدامات وفعالیت های ملل اسلامی در حمایت از ملت فلسطین وبه ویژه از اقدامات ملت ودولت جمهوری اسلامی ایران ودر راس آنها رهبر معظم انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین آیت الله خامنه ای در حمایت همه جانیه از مبارزات ملت مظلوم فلسطین ومقاومت در غزه تشکر وقدر دانی کرد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه مقاومت ملت فلسطین موفق شد صهیونیستها را مجبور به پذیرش آتش بسی طولانی مدت وبدون سقف زمانی نماید ، آمده است : این آتش بس در چارچوب آخرین پیشنهادی بود که دولت مصر آنرا ارائه و مورد موافقت هیئت فلسطینی قرار گرفت.

ابوشریف افزود : بر اساس این توافق ، آتش بس نامحدودی در نوار غزه اعمال می گردد وصهیونیستها حق تجاوز به نوار غزه را از این پس نخواهند داشت. صهیونیستها موظف به گشودن تمامی گذرگاه ها برای ورود کاروان های امداد رسان و بازسازی خواهند بود. همچنین عمق کشتیریانی وحضور در دریا برای ماهیگران فلسطینی افزایش می یابد و قرار شد بقیه مسایل در فرصت های آینده مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران بیان کرد: ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید می کنیم که آتش بس به معنای کنار گذاردن سلاح نخواهد بود ومبارزان گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین همانند بقیه مبارزان فلسطینی هوشیارانه تحرکات رژیم صهیونیستی را زیر نظر خواهند گرفت.

وی یادآور شد : پذیرش بی قید وشرط آتش بس توسط رژیم صهیونیستی بیانگر شکست این رژیم در این جنگ است تا در چهارمین جنگ پیاپی خود اینبار شکستی واضح را به چشم خود ببیند. همبستگی مثال زدنی واسطوره ای ملت مظلوم وستم دیده غزه وبقیه مناطق فلسطین یکی از مهمترین ابعاد این پیروزی است وبه همگان نشان داد که صهیونیستها آنگونه که ادعا می کنند، شکست ناپذیر نیستند.

ابوشریف بیان کرد : جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید می کند که این پیروزی مقدمه ای برای پیروزی های دیگر تا آزادی کامل فلسطین و تمامی خاک فلسطین از بحر تا نهر (دریا تا رودخانه) خواهد بود و همانگونه که شهرک نشینان صهیونیست مجبور شدند از شهرک های اطراف نوار غزه کوچ کنند به طور حتم در آینده ای نه چندان دور به یاری خداوند شاهد بازگشت تمامی صهیونیستها به مناطق اصلی محل سکونت خود در خارج از فلسطین خواهیم بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود : از تمامی ملل جهان که به یاری ملت فلسطین شتافتند تشکر و قدردانی کرده و در این چارچوب به ویژه از مواضع ملت و دولت اسلامی ایران و در راس آنها مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از مقاومت غزه تشکر و قدر دانی می نماییم.

پربیننده ترین خبرها