یافتن پیکر کودکان در خانه همسایه / گزارشی دردناک از غزه

چهارشنبه 5 شهريور 1393 - 11:46

حمله به منازل شهروندان در غزه، باعث شهادت شمار بسیاری زن و کودک شده است؛ در این حملات 90 خانواده فلسطینی کاملا از بین رفته‌اند.

"اسراء البحیصی" خبرنگار شبکه العالم از غزه گزارش داد، خانواده "ابودحروج" یکی از خانواده های فلسطینی بود که در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به روستای الزوایده در مرکز غزه، شش تن از اعضای خود را از دست داد.
در این حمله، هایل ابودحروج و همسر و کودکانش به همراه عمه و برادرزاده اش به شهادت رسیدند.

همسر یکی از شهدا در مراسم ترحیم، به خبرنگار شبکه العالم گفت: یک خانواده کامل، شهید شد. یک ساختمان چهار طبقه ای با خاک یکسان شد.

وی افزود: اعضای خانواده در خانه هایشان خواب بودند که همگی شهید شدند، همسر من هم با آن ها شهید شد، اما خدا را در همه حال سپاسگزارم، همه آنان فدای فلسطین.

یکی از نزدیکان شهدا که در مراسم ترحیم حضور داشت، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی، در کشتار فلسطینی ها فرقی میان مردان و زنان و کودکان قائل نیست؛ خدا به بازماندگان قربانیان جنایت های رژیم صهیونیستی صبر دهد.

آن سوتر از مراسم ترحیم، جوانان خانواده، همچنان در جستجوی بقایای دو کودکی هستند که در این حمله شهید شده اند.

پیکر هادی و عبدالله، کامل به خاک سپرده نشد؛ و بخشی از پیکر آن ها، زیر آوارِ چهار طبقه ساختمان باقی مانده است.

یکی از جوانانی که در جستجو شرکت داشت، به خبرنگار شبکه العالم گفت: خدا انتقام ما را از کشورهای عربی بگیرد زیرا این کشورها، نتانیاهو را در ارتکاب این جنایت ها یاری کردند.

خانوادۀ ابودحروج، نودمین خانواده ای است که رژیم صهیونیستی آن را بع طور کامل از بین برد.

بخش هایی از پیکر کودکان خردسال ابودحروج، پس از 12 ساعت جستجو، در منزل همسایه ها پیدا شد؛ و مشخص شد که موج انفجار بخشی از اجساد شهدا را به خانه های اطراف پرتاب کرده است.

26

پربیننده ترین خبرها