ادامه نبرد ارتش لبنان با تروریست‌ها در عرسال + ویدیو

جمعه 7 شهريور 1393 - 12:36

بیروت، العالم ـ ارتش لبنان با ادامه حملات خود به مقرهای عناصر مسلح در منطقه مرزی عرسال، مسیر پیشروی تروریست‌ها به داخل خاک لبنان را مسدود کرده است.

فاطمه عواضه خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان گزارش داد، ارتش تمام تلاش خود را برای جلوگیری از نفوذ عناصر مسلح به داخل خاک لبنان بکار می گیرد؛ تعداد این عناصر تروریست به هزاران نفر می رسد و در صورت نفوذ آنان، ارتش فاقد قدرت کافی برای مقابله با آنها خواهد بود.

وی افزود: صدای توپخانه ها در عرسال و مناطق مجاور آن به گوش می رسد. ارتش همچنان با گروه های مسلح درمنطقه جرود عرسال و اطراف آن نیز در حال مقابله است.

عواضه خاطرنشان کرد که شورای وزیران لبنان در نشست روز گذشته، از طریق گزارش وزیر کشور و تماس با فرماندهان میدانی ارتش، مطلع شد که تعداد این نیروهای تروریستی به هزاران نفر می رسد. این نخستین بار است که لبنان به وجود هزاران نفر از عناصر مسلح در مرزهای خود در عرسال اعتراف می کند.

خبرنگار العالم تاکید کرد که این عناصر مسلح روز چهارشنبه تلاش کردند با یگانی از ارتش لبنان مقابله کنند و آنچه روز پنجشنبه رخ داد، در واقع نتیجه همین حملات عناصر مسلح به یکی از گشتی ها در منطقه الرهوه واقع در وادی حمید در جرود عرسال بوده است. عناصر مسلح پنج تن از نیروهای ارتش لبنان را هم ربودند که سرنوشت آنان هنوز نامعلوم است. بر طبق اطلاعات به دست آمده، جبهه النصره اعلام کرده که هیچ یک از نظامیان ارتش لبنان را در اسارت خود ندارد.

خبرنگار العالم افزود: عناصر مسلح اینک سعی می کنند به سمت منطقه عرسال و خاک لبنان پیشروی کنند.

عواضه گزارش داد که ارتش لبنان از طریق حملات توپخانه ای و موشکی، در صدد جلوگیری از پیشروی بیشتر عناصر مسلح به سمت خاک لبنان است.
MKH-29-22:33

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها