هلاکت دهها داعشی و انهدام 16 خودرو در الانبار عراق

هلاکت دهها داعشی و انهدام 16 خودرو در الانبار عراق
جمعه 7 شهريور 1393 - 19:18

فرماندهان و مسئولان عراقی امروز جمعه از هلاکت دهها عضو گروه تروریستی داعش در عملیات نظامی مختلف در استان انبار و انهدام تجهیزات نظامی آنها خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از السومریه نیوز، فرماندهی عملیات الانبار امروز جمعه از کشته و زخمی شدن 24 عضو گروه تروریستی داعش در شهر فلوجه خبر داد.

فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد: نیروی هوایی و توپخانه ارتش عراق امروز مواضع اصلی داعش را در منطقه الجغیفی زیر آتش گرفتند که در این حملات هوایی و توپخانه ای، 7 عضو این گروه تروریستی کشته و 17 عضو دیگر زخمی شدند.

عبدالحکیم الجغیفی فرماندار شهر حدیثه استان الانبار نیز اعلام کرد: ده ها عضو داعش ظهر امروز در درگیری با نیروهای ارتش عراق در منطقه البوحیات در جنوب شرق شهر حدیثه ( غرب شهر الرمادی مرکز استان الانبار ) کشته شدند و 16 دستگاه خودروی آنها نیز منهدم شد.

الجغیفی گفت: عشایر استان الانبار در درگیری های منطقه البوحیات به پشتیبانی از ارتش می پرداختند.

چهار عضو داعش نیز امروز در درگیری با قبیله العبید در منطقه الربیضه در شرق شهر تکریت استان صلاح الدین کشته شدند و یک عضو دیگر این گروه تروریستی زخمی شد.

سه دستگاه خودروی داعش نیز در درگیری های منطقه الربیضه منهدم شد.

درهمین حال، قبیله العبید در عراق اعلام می کند که آماده پشتیبانی از ارتش عراق برای پاکسازی کامل شهر تکریت از اعضای داعش است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها