آزاد سازی مناطقی از اطراف شهر آمرلی عراق

آزاد سازی مناطقی از اطراف شهر آمرلی عراق
يکشنبه 9 شهريور 1393 - 09:12

نيروهای عراقی توانستند در چارچوب تلاش ها براي پايان دادن به محاصره شهر آمرلي در استان صلاح الدين، منطقه "انجاته" و پنج روستای مجاور آمرلی را آزاد کنند.

به گزارش روز یکشنبه پايگاه خبری شبكه العالم، ارتش عراق، نيروهای مردمی و پيشمرگه های كرد این کشور، با هدف پايان دادن به محاصره شهر تركمان نشين آمرلی كه از دو ماه پيش تاكنون تحت محاصره تروريست های داعش قرار دارد حملات گسترده ای را از سه محور به مواضع داعش آغاز كردند.
رسانه های عراقی اعلام كردند نيروهای عراقی، روستاهای يكنجه و السلام را آزاد كرده و به طرف منطقه "بوحسن" كه از مهم ترين پايگاههاي تروريست ها در منطقه به شمار مي آيد، در حال پیشروی هستند.
یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین به ر سانه های عراقی گفت؛ نیروهای نظامی، روستای "السلام" در حومه منطقه طوزخورماتو  را از کنترل عناصر تروریستی داعش  خارج کردند. این منبع امنیتی افزود نیروهای نظامی با پشتیبانی نیروهای داوطلب مردمی، با یورش به روستای "السلام" و درگیری شدید با عناصر داعش،  توانستند این روستا را آزاد کنند. وی همچنین تأکید کرد که در این  درگیری دو نیروی داوطلب مردمی کشته و هشت تن دیگر زخمی شدند.
از سوي ديگر، نيروهاي پيشمرگه در شمال عراق از آزادي مناطقي در شمال و شرق شهر زمار در غرب شهر موصل از دست گروه تروريستي داعش، خبر دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها