آماده باش کامل نیروهای امنیتی تونس برای انتخابات

آماده باش کامل نیروهای امنیتی تونس برای انتخابات
يکشنبه 9 شهريور 1393 - 23:12

العالم - نیروهای امنیتی تونس به دنبال پایان نام نویسی از واجدان شرایط و نامزدها، برای تامین امنیت انتخابات پارلمانی به حال آماده باش کامل درآمدند.

به گزارش روز یکشنبه شبکه خبری العالم، وزارت کشور تونس اعلام کرد که برای پیشگیری از هر گونه حمله تروریستی در زمان برگزاری انتخابات پارلمانی به نیروهای امنیتی دستور آماده باش کامل داده است.

انتخابات پارلمانی تونس ماه های مهر و آبان (اکتبر و نوامبر 2014) برگزار خواهد شد و کمیته برگزار کننده می گوید که همه تدارکات لازم را فراهم کرده است.

" مهدی جمعه " نخست وزیر تونس نیز با بیان اینکه با وجود مشکلات امنیتی و احتمال وقوع حملات تروریستی از هیچ تلاشی برای برگزاری بهتر انتخابات پارلمانی دریغ نخواهد کرد ، گفت: تونس با توجه به گسترش فعالیت تروریست های تکفیری در منطقه و تلاش آنان برای اخلال در انتخابات و فرایند دموکراتیک در کشور، مرحله مهمی را پشت سر می گذارد.

جمعه گفت که کشورش با خطرات تروریستی مواجه است ولی مراحل پیش روی خود را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

"لطفی بن جدو" وزیر کشور تونس نیز اعلام کرد که نیروهای امنیتی به خصوص در مناطق مرزی به طور کامل به حال آماده باش درآمده اند تا هر گونه خطر امنیتی را دفع کنند و پیش بینی می شود که تروریست ها در ماه سپتامبر آرام ننشینند.

بن جدو در کنفرانس خبری گفت: پیش بینی می شود که حملاتی تروریستی در مناطق کوهستانی و جنوبی تونس به وقوع بپیوندد ما نیز تدابیر لازم را برای خنثی کردن حملات احتمالی اتخاذ کرده ایم.

"شفیق صرصار" رییس کمیته عالی مستقل انتخابات تونس نیز امروز در مصاحبه با شبکه خبری العالم اعلام کرد که این کمیته درپی پایان نام نویسی از واجدان شرایط و نامزدهای انتخابات پارلمانی، آماده برگزاری انتخابات است.

صرصار افزود: برگزاری انتخابات با مشکلاتی مانند خطرات تروریستی، نامساعد بودن آب و هوا و صعب العبور بودن راه ها همراه خواهد بود.
tt-31-12:03

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها