فراخوان "برائت از حمد" در بحرین

فراخوان
سه شنبه 11 شهريور 1393 - 11:39

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین از آغاز فراخوان انقلابی خود تحت عنوان "برائت از حمد" خبر داد و بر ادامه جنبش مسالمت آمیز مردم در این کشور تا تحقق خواسته‌های عادلانه و برحق آنها تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در این بیانیه بر حق مردم بحرین در تعیین سرنوشت خود تاکید کرد و بیانیه‌های وفاداری به حمد بن عیسی آل خلیفه را دروغین و تلاش برای گمراه کردن و فریب افکار عمومی دانست.
سایت بحرینی "منامه پست" به نقل از این بیانیه با اشاره به تظاهرات دیروز بحرینی‌ها برای اعلام مخالفت کامل با باقی ماندن رژیم آل‌خلیفه و اعلام همبستگی با زندانیان و خواسته های آنها افزود: روز سه شنبه، روز حمایت از فراخوان "برائت از حمد" از طریق ابزارها و شیوه های مختلف خواهد بود.
در این بیانیه آمده است: روز چهارشنبه نیز خانواده‌های شهدا در چارچوب مراسم و فعالیت‌های روز شهید در بحرین تکریم خواهند شد، و روز پنجشنبه نیز شاهد مراسم "جبروت شما زیر گام های ما" برای افزایش جنبش انقلابی مقاوم و تظاهرات سراسری به منظور تاکید بر اهداف انقلاب به عنوان مقدمه ای برای "جمعه برائت از حمد" خواهد بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها